Dragavon Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Der er noen flere låter på youtube, alle sammen er bra imo. http://www.youtube.com/watch?v=6QVkOai2zkk&list=PLAE14D8D7D8782A35&index=2 De har gitt ut en CD og to singler. Singlene ser ut som om de bare er tilgjengelig som MP3 CD'en er på CDon. Håper de har med noe snacks til Haugesund. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Min toppliste fra årets album ligger i den andre tråden, så dropper å poste her. Årets beste metal låt er hvertfall denne: https://www.youtube.com/watch?v=jbtB0HSJdcc Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Merker det er mykje 2012-musikk som har gått hus forbi her i gården.. Hm, får ta ein recap-session når ferien begynner! Beste thrash album 2012 er? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 De har gitt ut en CD og to singler. Singlene ser ut som om de bare er tilgjengelig som MP3 CD'en er på CDon. Håper de har med noe snacks til Haugesund. Skjønner. Da får jeg kaste inn ei bestilling hos cdon og se hva resultatet er. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Amerikanske Tesseract kom med ny single for en liten stund siden som er verdt å sjekke ut for folk som liker teknisk metal http://www.youtube.com/watch?v=dqLPb0_ygKk Endret 19. desember 2012 av Distressor Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Beste thrash album 2012 er? Deathhammer - Onward to the Pits, *Satan's Wrath - Galloping Blasphemy og Aura Noir - Out To Die. *Satan's Wrath er bandet til tideligere Electric Wizard bassist Tas Danazoglou. Skiva låter som en blanding av Slayers "Show No Mercy" og Possesseds "Seven Churches", krydret med en liten dose gammel Venom. Jævlig fett album, selv om produksjonen kunne være en del hakk styggere. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Nå er ikke thrash helt min greie, men Nekromantheon - Rise, Vulcan, Spectre fikk vel også ganske god mottagelse. Verdt å sjekke ut hvertfall. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Satans Wrath er også klare for beyond the gates neste år sammen med Vemod. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) http://youtu.be/TAqdCUkxHJ4 Ny musikk frå nye bandet til Jason Newsted, synes det var litt kult. Litt oldschool galopp, litt motorhead+metallica worship... Skal sjekke ut tips Endret 18. desember 2012 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Må jo bare kose seg med litt Finsk metal . Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Må jo bare kose seg med litt Finsk metal . Tidenes mest jalla band. Huff Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg synes det er for lite snakk om Blizaro i denne tråden. Inspirert av gamle (Italienske) horrorfilmer, deres soundtrack (spesielt Goblin), og gammel doom metal. "City ofthe Living Nightmare" er dritbra, og bandet fortjener mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Uncle Acid kommer med ny plate 22 Mars Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Gleder meg max til nytt album, og noen burde få de til Norge. Hadde vært kult. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Uncle Acid og Orange Goblin på samme scene hadde vore noe Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Alice In Chains ute med ny singel fra albumet som kommer til etter nyåret. Endret 18. desember 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Alice in Chains er et slikt bandnavn som jeg ser dukker opp innemellom. Og hver gang blir jeg like forbannet. Hva er det for slags musikk? Jeg misliker navnet intenst. Satan's Wrath var intenst! Endret 18. desember 2012 av Abigor Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg er litt enig. Har aldri likt det bandnavnet. Har hørt lite av musikken deres, men det er vel no grunge rockish greier såvidt jeg har forstått. Aldri falt i smak her i gården ihvertfall. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Jeg er selv stor AiC-fan. AiC, Nirvana, Stone Temple Pilots og Soundgarden utgjorde grunge-plogen på nittitallet som feide 80-tallets glamrock med sine store hårmanker og glitrende trikoter av banen. Opeth spilte jo faktisk inn en coverversjon av Alice in Chains-låten "Would", så de er tydeligvis AiC-fans de og: http://www.youtube.com/watch?v=yPFBBWxOaP4 Endret 19. desember 2012 av Distressor Lenke til kommentar
suttungsmjød Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Noen som liker gojira da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå