Rolf_X Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Lært meg å ha ett åpent sin og høre på forskjellig. Ingen band er like og de har sine ting. Noen grupper hører jeg på og det hender det er opptil ett år jeg hører på ett band igjen grunnet at jeg hører på såpass mange forskjellige og samtidig ikke alltid har tid til å høre på musikk. Men hadde en metal aften hos meg med noen kompiser. vi klarte aldri å komme oss ut siden vi brukte all tiden på å finne forskjellig metal. https://www.youtube.com/watch?v=A4DBWqoSupc Svenskt metalband. Relativt "ferske" Er vel noen her som også hører på Gojira vil jeg tro Endret 17. desember 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Tror ikke du trenger å introdusere Ghost for gjengen her inne Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Venom er øl-metall! Max skåling her! Det er det ingen tvil om! Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hehe... har ikke vært så mye her inne jeg . Kom over tråden i dag og så de live i for godt over ett år sia i Oslo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Nei for all del, var ikke sånn ment. Her poster du den metallen du vil, så får du sikkert en skyllebøtte og 3 til tider, men det driter du i. Endret 17. desember 2012 av Mala Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Her poster du merallen du vil, så får du sikkert en skyllebytte og 3 til tider, men det driter du i. Støttes. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hehe... takler det meste og lever med ett åpent sinn. Det eneste jeg ikke takler er dårlig musikk som det er mye av i populærmusikken nå til dags Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Og den jævla autocorrecten på iphonen må på igjen ser jeg. Var jo helt kuk å skrive uten. For å lese igjennom innlegget før man poster, det går jo ikke ann. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Ja, er ikke bare bare en autocorrecten. Noen ganger funker den, andre ganger lager den bare kål . får vel fyre opp med litt Amon Amarth her nå. Long time since last time now. Når man begynner å gå gjennom arkivet sitt med metal kommer man stadig over noe man ikke har hørt på lenge. Endte opp med Moonspell og litt Alestorm også. Husker jeg hadde med noen man kan kalle "trangsynte" og hevda metal bare var en ting... fikk seg en overraskelse da de hørte hvor stor variasjon det er innenfor metal da gitt . Kjekt med 160gb musikkspiller som også spiller flac Endret 17. desember 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Noen som liker Melvins her? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jepp... friskt og bra laget det. Ikke hørt så mye på det før siden jeg hører på så mye ellers Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Noen som liker Melvins her? Digger Melvins. Har egentlig hørt få skiver av dem, men Houdini er så bra at det veier opp! Noen av dere som har fått hørt Vemod-skiva? Hva er dommen? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg glemmer meg alltid bort og får ikke alltid "summet" meg rundt og hørt de nyeste albumene til flere grupper jeg hører på. Oppdaga i år at noen jeg hører på innimellom hadde sluppet nye album uten at jeg hadde klart å legge merke til det enda Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 List opp deres favorittskiver fra i år da! Mine: 1. Rahu - The Quest For The Vajra Of Shadows, black metal 2. Om - Advaitic Songs, stoner/doom/psychedelic rock 3. Omega Centauri - Universum Infinitum, progressive black metal 4. Mgła - With Hearts Toward None, black metal 5. Dødsengel - Imperator, black metal Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Noen andre her som hører på Turisas? litt Sabaton på kvelden skader ikke Endret 17. desember 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 List opp deres favorittskiver fra i år da! Mine: 1. Rahu - The Quest For The Vajra Of Shadows, black metal 2. Om - Advaitic Songs, stoner/doom/psychedelic rock 3. Omega Centauri - Universum Infinitum, progressive black metal 4. Mgła - With Hearts Toward None, black metal 5. Dødsengel - Imperator, black metal 1. Rahu - The Quest For The Vajra Of Shadows, black metal 2. Wrathprayer - The Sun of Moloch, black/death metal 3. Om - Advaitic Songs, stoner/doom/psychedelic metal 4. Pseudogod - Deathwomb Catechesis, black/death metal 5. Pallbearer - Sorrow and Extinction doom metal . Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har ikkje god nok kontroll på hvilke skiver som kom iår eg Dette var grisefett for nesten 30 år siden ihvertfall http://www.youtube.com/watch?v=Atk7HmNUgdg Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Årets beste metalskiver for min del: 1. Sigh - In Somniphobia 2. Alcest - Les Voyages de l'Âme 3. Necromancy - Ananta Aradhana 4. Satan's Satyrs - Wild Beyond Belief! 5. Gouge - Doomed to Death 6. Nocternity - Nocternity 7. Hail Spirit Noir - Pneuma 8. Mgla - With Hearts Toward None 9. Dordeduh - Dar De Duh 10. Deathhammer - Onward to the Pits 11. Satan's Wrath - Galloping Blasphemy Er i tillegg jævlig mye jeg enda ikke har fått hørt, som jeg tenker fort kan lure seg inn på listen. Gouge får ikke nok oppmerksomhet. Sinnsykt fett band: http://www.youtube.com/watch?v=kzuS0ermffU Endret 18. desember 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Trivelig nytt bekjentskap (nytt for meg ihvertfall) som spiller på Karmøygeddon til våren 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ikke hørt om de gutta der før, men låta fikk igang dansefoten her i heimen ihvertfall. Har du noen skive å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå