Neslepaks Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Six Feet Under er for all del ikke dårlig. Maximum Violence er småfin. Resten er ræva. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som venter på Until The light Takes Us? http://www.myspace.com/blackmetalmovie Ny dokumentar rundt dennorske svart metallen, med interjuver med blant aent varg Vikernes, Fenriz og mane andre. Ser veldig frem til den kommer vell tidli neste år en gang. Gøy å se Vikernes igjen etter så mange år Hva er det han sier på slutten av videoen? "Det er ikke bra" eller noe lignende. På russisk vel å merke. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Six Feet Under er for all del ikke dårlig. Kan virkelig ikke si at jeg likte den vokalen as Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Six Feet Under? Let me quote: Anal Cunt - Chris Barnes is a pussy Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 The Bleeding av Cannibal Corpse er det beste Barnes har gjort. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er det Noen her som vet hvor jeg kan få tak i en plate av Tømmermenn og hvor mange plater de har gitt ut. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Er det Noen her som vet hvor jeg kan få tak i en plate av Tømmermenn og hvor mange plater de har gitt ut. Her kan du kjøpe Tømmermenn-plater. De har gitt ut to album, Tolv Tonn og Urbant Helvete. Edit: Og en S/T EP i 2002 Endret 12. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Thorns - Vortex En av de råeste sangene i verden, og en av mine favoritter innen black metal. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 En av de råeste sangene i verden, og en av mine favoritter innen black metal. Med slike lovord skal jeg inrømme at det var med en viss spenning jeg trykket på play-knappen. Judgement: Booooring. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Thorns - Vortex En av de råeste sangene i verden, og en av mine favoritter innen black metal. Kjedelig, ensformig og atter en gang kjedelig. selv om jeg ikke er spesielt fan av Black metal har jeg hørt bedre enn det der. Men men. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hehe, treffer meg så perfekt. Bygger seg sakte opp til et riff hentet fra helvete. Så tar de det med ro, ikke noe haster seg gjennom for å brøle mest mulig på 7 minutt. Men jeg skjønner at enkelte synes det er kjedelig. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Thorns er utrolig genialt. Vortex er en bra sang, men jeg må si World Playground Deceit, Existence, Interface To God og Stellar Master Elite er bedre. =) Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Synes det var grådig kult jeg. Synes det ligner litt på Satyricon's RE, dog litt særere. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Var kjedelig å måtte vente så lenge før det begynte å skje noe. Det kunne liksom vært en oppbygning som ikke varte i 4 minutter Ellers var riffet samme opp og opp igjen. Ganske ensfomig og kjedelig spør du meg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Sjekk ut dei låtene som Thriven nevner, mykje bedre. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Skal du høre Iced Earth, søk på Alive in Athens på youtube. Mye av konserten ligger ute som enkeltklipp der. Fantastisk heavy metal. Den ble gitt ut som 3-CD og DVD. Trur jeg skal kjøpe den dvden etterhvert. Konserter på dvd er gøy. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Faen! Få Parlamentarisk Sodomi på HITS eller Inferno. Det er så rått at eg får vondt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Faen! Få Parlamentarisk Sodomi på HITS eller Inferno. Det er så rått at eg får vondt. Noe av det aller röffeste som har kommet fra Norge de siste årene. Fyren er vel fortsatt på leit etter bandmedlemmer. For den uvitende hop: http://www.myspace.com/sodomi Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Faen! Få Parlamentarisk Sodomi på HITS eller Inferno. Det er så rått at eg får vondt. Noe av det aller röffeste som har kommet fra Norge de siste årene. Fyren er vel fortsatt på leit etter bandmedlemmer. For den uvitende hop: http://www.myspace.com/sodomi Ja, det er ein skjult skatt. Såg han var på jakt etter medlemmer rundt sommarstid, og det er sanneleg på tide at nokon kontaktar han. Hadde han / dei ein gig på Maiden for ei stund tilbake eller har eg drøymt? Endret 13. desember 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Parlamentarisk Sodomi har aldri spilt live såvidt jeg veit. Er ikke så mange grindmusikanter her til lands. Alle speller enten thrash eller black, heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå