Dragavon Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Noen som har noen gode tips til post-black metal/avant-garde black metal? Eg synest ungarske Thy Catafalque er gromt Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Endret 11. september 2012 av Perfidus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Har ikke hørt så mye på Borknagar tidligere, men har fått kjørt igjennom noen på vinyl nå (The Archaic Course, Quintessence og Urd) og må si at dette kan jeg like Hvilke plater blir regnet som høyepunkter og nedturer her? Kjenner jeg meg rett havner hele diskoen på vinyl uansett men Endret 12. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Kun de tre første, og til dels Quintessence, som er bra. Resten er sykt dårlig. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Selv synes jeg Quintessence og debutalbumet er meget sterke (men de er veldig forskjellige), men liker hverken de imellom (som mange ser ut til å sette høyest) eller de etter Q. Lenke til kommentar
voident Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Siden det ramlet ned en Midnight t-skjorte i postkassa i dag; Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Midnight er fett, men jeg synes nyskiva var litt skuffende. Noe som er sykt skuffende er at Syphilitic Vaginas har tatt kvelden. Sykt kjipt, da alt bandet har gitt ut er gull. Black/speed metal med en gigantisk dose punk. Rått band! Lenke til kommentar
voident Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Den andre låta var jævlig tøff; den første låta lider litt av dårlig vokal for min del, mens siste låta var litt så som så. Ikke dårlig, men heller ikke bra. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Speedwolf er også litt i samme gate, hakket mer Motorhead ish https://www.youtube.com/watch?v=dBn0dmRKs-E Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Southern Discomfort ikveld. Blir stas å se Candlemass! Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Speedwolf er også litt i samme gate, hakket mer Motorhead ish Skiva er forsåvidt jævlig kul, men den lider under en helt forferdelig produksjon. Basstrommelyden er så ille at jeg aldri kommer til å spille plata igjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har ikke hørt så mye på Borknagar tidligere, men har fått kjørt igjennom noen på vinyl nå (The Archaic Course, Quintessence og Urd) og må si at dette kan jeg like The Archaic Course er så bra den! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Ja syns alle de 3 var veldig bra, fallt i smak ved første gjennomlytting alle sammen ! Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 1. Borknagar 2. The Olden Domain 3. The Archaic Course 4. Quintessence 5. Epic Dette er fasiten. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Er det noen som driver med noenlunde det samme som Finntroll? Jeg har hørt på en hel haug av folkmetal band nå, men det blir liksom ikke helt ... Jeg er ute etter noe som dette: (fra 2:32 - jeg prøvde å linke direkte til det stedet i videoen, men det funka ikke .. ) Mest folkemelodi, litt metal, men groove er viktigst! Endret 20. september 2012 av JLa Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Digger Monkey Island-feelingen i den låta der. Hele skiva er faktisk glimrende. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Àsmegin har en del litt groovy folkemetall (som forøvrig er jævla bra). Bare ikke alle de jalla avenged sevenfold dritlydene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 http://www.terrorizer.com/blog1.php/2012/09/17/terrorizer-exclusive-stream-the-new-satan-s-wrath-album-galloping-blasphemy-now Hør hele albumet til Satan's Wrath der. Det nye bandet til tidligere Electric Wizard bassist Tas. En fin-fin mix av Show No Mercy or Seven Churches. Jævlig fett, til tross for at produksjonen er noget pen og pyntlig for denne typen musikk. Lenke til kommentar
voident Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Midnight er fett, men jeg synes nyskiva var litt skuffende. Noe som er sykt skuffende er at Syphilitic Vaginas har tatt kvelden. Sykt kjipt, da alt bandet har gitt ut er gull. Black/speed metal med en gigantisk dose punk. Rått band! Sjekket litt mer av dette bandet nå, og det er jævlig fett faktisk. Måtte vel bare bli litt vant til vokalen. Eneste som suger ballestein nå er at albumet kom ut på HMSS, så det er jo bare å drømme om å få tak i vinyl til en "fornuftig" pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå