2ore Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Alcest var fett. Men absolutt skuffende publikum. Var bare noen få som var skikkelig "in" i musikken. Høydepunket var selvklart Percees de Lumiere og da Video Girl og Necro... Proclomadeørasdø tok på nipplene mine. Harde som istapper. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Driter i publikum. Alcest var intet mindre enn magisk! Neige tente på meg, og Winterhalter kremet i buksene når han fikk hilse på meg. Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg møtte Spleen. Var som å møte Dave Mustaine... måtte bare løpe unna, for jeg skjønte fort hvor overlegen han var. Hyll!!! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Katatonia ute med ny skive nå, "Dead End Kings". Bedre soundtrack til høsten finnes ikke. Sjekk ut: "The Racing Heart" og "Lethean". 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Må uten tvil sjekkes ut. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Dead End Kings var ganske bra. Men vi får ikke servert noe nytt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Synes alt etter Viva Emptiness er helt utrolig stusselig, og selv Viva Emptiness og de 2-3 skivene før den er ikke all verden. Sjeldent jeg hører på noe annet enn Jhva Elohim Meth... the Revival, Dance of December Souls og Brave Murder Day når det kommer til Katatonia. Sykt stusselig at de ikke spiller noe som helst fra de beste skivene deres live au. Endret 25. august 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Alcest var fett. Men absolutt skuffende publikum. Var bare noen få som var skikkelig "in" i musikken. srs? Stod på første rad, men føltes virkelig som alle var med. Fantastisk konsert uansett. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 For de som er kjent med TDM bandet The Faceless, og har lyttet til deres siste album, Autotheist, har sikkert lagt merke til flere nyvinninger i Faceless' lydbilde. Blant annet saxofon. Et typisk instrument å finne innen jazz sjangeren. Dog er det kanskje nytt for The Faceless å bruke sax, er det langt fra nytt innen metalsjangeren. Det er mye norsk her faktisk. Er JazzMetal sjangeren spesielt norsk? Spelelista: http://www.youtube.com/playlist?list=PL7A4AD2D471BC1D94 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Dette kan jo være av interesse for noen her: Silent film concert by Void Ov Voices performing on The Cabinet of Dr. Caligari. This is going to be one special screening as Void Ov Voices are performing live the soundtrack to this classic silent movie. Void Ov Voices is the solo project to Attila Csihar – best known from the Norwegian black metal band Mayhem. His voice is on one of the most famous and best black metal albums of all time called De Mysteriis Dom Sathanas. The eerie music of Void ov Voices will make your spine chill and as the soundtrack for this movie it sure will creep you out. You may have seen this movie before as it is regarded as one of the first horror movies ever made. But you have not seen it like this way before as this is one unique happening that will only find place at Oslo Fright Fest. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Metallica har nok nappet litt fra denne låta, da tenker jeg på introen. Sånn ellers, dette er Tyskerthrash - Death Row. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Deathrow er jævlig bra. Riders of Doom er et mesterverk og Raging Steel er jævlig bra! Noen som har kjennskap til Benighted In Sodom? 15 fullengdere siden 2007 pluss litt annet gjør at jeg blir litt usikker på hvor jeg skal starte, om det i heletatt er noen vits å starte. Noen som kjenner til bandet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 15 album på 5 år? Produktive karer iallefall. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jepp. Matron Thorn er rimelig produktiv, gitt. Men regner egentlig med at en stor andel av det er middelmådig/dårlig. Men når det er snakk om produktivitet må Senmuth nevnes. 103 skiver siden 2004. 18 i 2012. Har kun sjekket ut 3-4 skiver, og de var faktisk meget bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Beste Drudkh plata er? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 De fire første stiller mer eller mindre helt likt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Faen, hadde helt glemt av hvor latterlig bra Primordial var Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Beste Drudkh plata er? Forgotten Legends. <3 http://www.youtube.com/watch?v=Uk0HkbUMS8M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå