Illuminant Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Kjempetufs av en fyr, alltid vært. Kan virkelig ikke fordra han. Umenneske! Synge kan han heller ikke. Grøss! Endret 17. august 2012 av Supremist Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hørte sweating bullets første gangen og det var bare skikkelig lite gøy. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Arckanum har nok erstattet Watain her om dagen, siden vi var inne på Waitain i går.. Fra første til siste album holder de koken lzm. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Synes ikke Arckanum er noe særlig spennende. Midt på treet-band. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Du tar feil Indierock er midt på treet. Ikke direkte kompost, men mesteparten av det er bare helt babylonsk for meg. Arckanum, siste albumet "helvetesmyrkir" er jo direkte catchy f.eks. I forhold til første albumet "Fran Marder" der har de "Gava fran trulen", den er ganske fengende, men resten av albumet er jo pur misantropi. Alt fra den påle-morgenstjernen han bærer med seg ned til delayen i vokalen er jo ganske fet spør du meg. Men jeg kan jo ta feil. http://www.youtube.com/watch?v=LeEhe5GsrME Hvem sier at Darkthrone var førstemann til black`n`punkroll liksom? Det minner jo helt klart om nyere Darkthrone, og jeg liker nyere Darkthrone shame on me. Det er demoen den videoen forresten, albumlåta er enda mer jiffy. edit: la ut albumversjonen og medhørende musikkvideo. Endret 17. august 2012 av Cakk Cakk Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Nyere Darkthrone er det beste Darkthrone. Heavy metal Darkthrone > death metal Darkthrone > black metal Darkthrone. Sånn ellers var jo Impaled Nazarene tidlig ute med å blande black metal og punk. Endret 17. august 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Feil. Black metal DT > death metal DT > dårlig heavy metal DT Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Da koker du det ned for meg til ètt viktig spørsmål verden trenger svar på: Hva er den beste Darkthrone-plata siden de la om sjanger? edit: la om sjanger for andre gang Endret 17. august 2012 av Cakk Cakk Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Vet ikke. F.O.A.D., Dark Thrones and Black Flags og Circle the Wagons stiller sånn ca. helt likt. Jævlig bra plater. Gleder meg som faen til ny skive. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Faktisk... Så tror jeg at DT har litt presset på seg til å lagge ballefete låter NÅ, faktisk. For nå prøver de å etablere seg som det nye bandet de har blitt til, men siden de har "gammel" cred, så har de kunnet lage de tre siste på egen kappe, så og si. Jeg tror neste DT kan overraske. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Mustaine har jo blitt helt sjuk de siste åra. Kan virkelig ikke fordra han nå, selv om Megadeth faktisk var bandet som fikk meg til å bli skikkelig interessert i metall. Kristen, kospirasjonteoretiker osv osv. Blir for dumt. Uansett, her er fjorårets råeste låt: Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 En av de i hvertfall. Introen er så sinnsykt kul. Hele skiva er gull au, kun slått av debuten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Debuten er knakende digg, det samme er demoene. Slurp meg i rasshølet. Fett live og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hva med L'enfant Sauvage? Så et par kommentarer, men ikke så mye mer. Selv mener jeg den var for "sær", litt for annerledes. Jeg er MEGAFAN av The Way Of All Flesh, og L'enfant Sauvage er ikke helt min stil... Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Retrosatan were the argentine version of Mercyful Fate but with lots of Judas Priest and Iron Maiden influences, something quite easy to note in the prominent guitars in the mix, double lead solos, nice drum fills and powerful old-school riffs. Jævlig fet låt fra ei meget god skive. Litt slapp produksjon, men når musikken er så bra så går det bra. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Noen som har oppdaget noe nytt og grisebra den siste tiden, som skriker etter å deles? Er i humør for noe nytt. Shoot! Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Finner dessverre ikke de to beste låtene fra skiva, nemlig Kagemusha og Shichinin no Samurai, på youtube. Men hele skiva er gull. Snuser på sekseren her i huset. Latterlig fet og fengende! Lenke til kommentar
voident Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Noen som har oppdaget noe nytt og grisebra den siste tiden, som skriker etter å deles? Er i humør for noe nytt. Shoot! For min egen del oppdaget jeg Satan's Satyrs her om dagen, og synes det er jævlig kult. Men nå pleier jeg å henge etter folk flest, så det er sikkert langt fra noe nytt for de som følger litt med. Ganske typisk at jeg oppdager band like etter en utgivelse i begrenset opplag på vinyl som man nå må betale sju ganger originalpris på eBay for å skaffe seg. Grrr... Endret 22. august 2012 av drgz Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ja, det har vært en del prat om Satan's Satyrs her. Sadist 69 har blitt spilt latterlig mye siden den ble lagt ut, og siden den er så forbanna fet gledet jeg meg som bare det til Wild Beyond Belief!. Men jeg ble litt skuffa. Det låter for all del veldig fett, men det er ingen andre låter som er i nærheten av Sadist 69. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå