Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan også (nå som jeg har alle) si at førstemannut på Rockstop.no kan sikre seg Ruins of Beverast-albumer kjapt og rimelig. Ser i alle fall Unlock The Shrine begynner å bli utsolgt litt over alt ellers

Enhver person som har ønsker om å få produktet man bestiller bør finne et annet sted å bestille varen enn rockstop. Jeg trodde sånt opplegg som de kjører kun var å finne i u-land der fluer og larver er hovedrett på de beste restaurantene, men der tok jeg feil. Med andre ord, styr unna.

Endret av drgz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kan også (nå som jeg har alle) si at førstemannut på Rockstop.no kan sikre seg Ruins of Beverast-albumer kjapt og rimelig. Ser i alle fall Unlock The Shrine begynner å bli utsolgt litt over alt ellers

Enhver person som har ønsker om å få produktet man bestiller bør finne et annet sted å bestille varen enn rockstop. Jeg trodde sånt opplegg som de kjører kun var å finne i u-land der fluer og larver er hovedrett på de beste restaurantene, men der tok jeg feil. Med andre ord, styr unna.

Så de gidder bare å sitte å ta pengene dine, men gir faen i å sende ut plater man betaler for?

Ser jo så seriøse ut gjennom siden sin, men om de er tølpere er det kjekt å vite at i alle fall JEG slipper å punge ut for noe jeg ikke får.

Lenke til kommentar

Så de gidder bare å sitte å ta pengene dine, men gir faen i å sende ut plater man betaler for?

Ser jo så seriøse ut gjennom siden sin, men om de er tølpere er det kjekt å vite at i alle fall JEG slipper å punge ut for noe jeg ikke får.

Jeg selv har ikke betalt for noe jeg ikke fikk, men det var bare pga jeg maste noe jævlig på de. Jeg la inn bestilling på nye Aura Noir skiva (LP) + t-skjorte og noe mer tidligere i år (totalt i underkant av tusenlappen). Men etter hvert som tiden gikk og ingenting dukket opp i posten måtte jeg mase noe jævlig for å i det hele tatt få svar på mail/telefon Til slutt truet jeg med diverse rettslige skritt for å få avbestilt orderen, samt at de tok vekk reservasjonen på visa-kortet. Ellers vet jeg også at de har masse ting til salgs som de ikke har og som ikke er å oppdrive med mindre man kjøper privat fra andre, så det er jo på kanten til svindel.

Konklusjonen er at det er like greit å styre unna.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jævlig aktuelt å påstå at Archgoat er bedre enn f.eks Beherit, Hail, gammel Impaled Nazarene heller Horna.The Oath of Black Blood, Drawing Down the Moon, At the Devil's Studio 1990, Tol Cormpt Norz Norz Norz..., Ugra-Karma, Suomi Finland Perkele, Inheritance of Evilness, Sanojesi Äärelle, Ääniä Yössä og Sotahuuto er jo uten tvil syttiåtte hestehoder forran Archgoat på sitt beste. Archgoat er bra det, for all del, men de har et stykke igjen før de kan måle seg med nevnte band og album. Selv ikke du kan mene noe annet. Høhøh.

https://www.youtube.com/watch?v=C-8fWCskGrQ

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale/har erfaring med forhandler for formstøpte ørepropper? Har snust litt på Lilleby Audio, men de er så forpult treige til å svare på mail at det frister å se etter andre leverandører. Ser at Hantek(.no) også har, men vet ikke hva som er greiest?

Edit. Ser at Hantek også tilbyr forskjellige typer propper, PRO-hearing protection og standard ER-hearing protection. Etter å ha lest om det virker det jo ganske likt, med den største forskjellen at ER starter på filtre med 9dB dempning, mens PRO starter på 15dB (som i utgangspunktet virker i største laget i mine øyne).

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...