Muggkaare Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hva har skjedd? Liker særlig godt Negativitetens Kvelertak. Et skikkellig overraskende godt album det der! Ser at de har gitt ut en del etter debuten, på tide å oppdatere seg. Just to kill all rumours concerning the loss of our great and unique brother: Nefas did not commit suicide!The tragic cause of death is most likely a seizure or stroke. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Så da blir det ikke mer Beastcraft, Angst Skvadron... In Lingua Mortua? In Lingua Mortua høres helt likt ut som Troll. Beastcraft - Burn At His Altar er gjennomført fantastisk. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hva synes dere om denne fra Poetica? Synes hun har en fin stemme. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Synes stemmen hennes er det eneste som er halvveis ok med den låta. Absolutt alt annet var helt krise Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Den hadde visst klatret endel på topplisten de siste dagene. Synes også stemmen hennes er det beste med den sangen. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Litt artig. Har lekt meg litt med Songify-appen og lagde denne kreasjonen: Raining Blood. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Mamma sier jeg er unik. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 In the Woods... - Heart of the Ages tidenes norske BM skive? Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Nja, veldig usikker. Men den er en av de beste. Sinnsykt bra album! Fatter ikke at Heart of the Ages og Min Tid Skal Komme ikke får mer oppmerksomhet og er mye større enn hva de er i dag. Undervurderte greier. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Forgotten Wood's The Curse of Mankind er nok det aller beste i min bok. Andre opinions? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Jævlig bra ihvertfall. In The Woods er et utrolig solid band med bare kremskiver. Green Carnation óg forøvrig. Sånn ca. mine topp 5: 1. Ved Buens Ende - Written In Waters 2. Manes - Under Ein Blodraud Maane 3. Fleurety - Min Tid Skal Komme 4. In The Woods - HEart Of The Ages 5. Ulver - Bergtatt e: Andre som er verdt og nevne er Isvind - Dark Waters Stir, Kvist - For Kunsten Maa Vi Evig Vike, Solefald - The Linear Scaffold. Endret 16. mai 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Veldig usikker. Men det er vel disse som kan sies å kjempe om å være best i mine øyne: In the Woods... - Heart of the Ages Fleurety - Min Tid Skal Komme Tartaros - The Grand Psychotic Castle Arcturus - Aspera Hiems Symfonia Solefald - The Linear Scaffold Enslaved - Eld Immortal - Diabolical Fullmoon Mysticism Okkultokrati - No Light For Mass (jadda, ikke noen ren black metal-skive, men siden den er nevnt på MA tar jeg den med) Forgotten Woods - As the Wolves Gather Forgotten Woods - Sjel av Natten Strid - Strid (End of Life og Strid) Ulver - Bergtatt, Ulver - Nattens Madrigal, Ildjarn - Strength and Anger, Diabolical Breed - Compendium Infernus og Obtained Enslavement - Witchcraft og Soulblight er også helt der oppe. Endret 16. mai 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Forgotten Woods - The Curse of Mankind In the Woods... - Heart of the Ages Fleurety - Min Tid Skal Komme Manes - Under Ein Blodraud Maane Dødheimsgard - Kronet til Konge Immortal - Diabolical Fullmoon Mysticism Gehenna - Seen Through the Veils of Darkness (The Second Spell) Hades - Dawn of the Dying Sun Mye som går igjen her ser jeg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 In The Nightside Eclipse, Nemesis Divina, De Mysteriis dom Sathanas og For Kunsten Maa Vi Evig Vike er de som svever på toppen av norsk Black Metal. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Aye. Overraskende lite Darkthrone forresten. http://www.youtube.com/watch?v=UC8rkkzRbqI Hngh! Faen så bra Strid-samlisen er. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Bare meg som synest norsk BM aldri har vore bedre enn dette? http://www.youtube.com/watch?v=JSgoXs7KbUo Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Det håper jeg da. Forferdelig masete og slitsom skive i mine ører. Om jeg skal hører på Emperor setter jeg på Hidden in the Fog's "Damokles". Bandet gjør Emperor ti tusen ganger bedre og mer spennende enn Emperor selv har greid. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 (endret) Noen prog folk her som liker Illusion Suite? Jeg har hørt en del på de i det siste, og jeg fant heldigvis albumet deres på amazon. De jobber med det nye albumet nå, gleder meg. Endret 17. mai 2012 av Narimasu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå