Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Metallfors med 10stk fra diskusjon.no Sleep i kveld. Hvem andre enn nekrobrødrene kommer?

Metallfors med 10stk fra diskusjon.no Sleep i kveld. Hvem andre enn nekrobrødrene kommer?

Edit: oops, var meningen å repetere dette 7 ganger, ikke 4. ooooooooooooops

Endret av Spleen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt utenom UTD holder mål. Necromanzee Cogent er best, men Psych Minus Space Control er nok den som ligger nærmest Reaper Subconscious Guide. Selv setter jeg de sånn: Necromanzee Cogent > Trident Autocrat > Reaper Subconscious Guide/Psych Minus Space Control > First Feast For Freedom. UTD er så kjip at jeg ikke har den som MP3 engang. Ble slettet.

Lenke til kommentar

Det er noe av det som er "omspilt, re-innspilt" eller noe slikt? Er det denne UTD det, kanskje?

http://www.youtube.com/watch?v=f9g9kQTvSi0

Killing Joke, plata "Democracy" 1996. Hazy metal/grunge som har egenart og som får til denne kombinasjonen med integriteten i behold.

Låta heter så mye som "Pilgrimage" og er ikke nødvendigvis den mest tigjengelige låta på albumet som stort sett er det mest fengende albumet jeg har hørt av dem så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...