Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg fant det nå. Måtte søke i forumet for å finne eposten til en fyr som registrerer. Får gi det et forsøk, uten at jeg skal si at jeg er optimist. :p

Ellers må jeg si det var en jævlig ræva måte å håndtere spambots på.

Endret av drgz
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=V3I6C24BUTg

The most metal movie ever made? I alle fall om man liker beef with cheese. Helt elg alstå.

Bodybuilder-tvillingene dukker også opp i de bortklipte scenene til Natural Born Killers, hvorpå de snakker om hvordan Harrelson og Lewis sager føttene av dem med motorsag.

Alle normale mennesker sin favoritt-freak Michael Berryman gjør også, som vanlig, en helt primal opptreden.

Endret av Abnorm Trasshet
Lenke til kommentar

Thor er fett! Har sjekka ut Unchained, Only the Strong og Recruits - Wild in the Streets. De to første høres jævlig bra ut, mens Recruits - Wild in the Streets høres veldig bra ut, men litt svakere enn både Unchained og Only the Strong. Lightning Strikes Again, Anger, Laser Eyes, When Gods Collide, Let the Blood Run Red og Ride of the Chariots er reint gull. Farlig fengende låter.

Også har'n spilt i noen filmer da. Rock 'n' Roll Nightmare og Zombie Nightmare skal ses, ja! Garantert dritfete.

Lenke til kommentar

Forventet egentelig at Storm Corrosion kom til å bli sært. Enkelte partier i låta er snasene, men helheten er noe "meh". Spesielt Åkerfeldt har tatt en negativ vending de siste årene med sin låtskriving. Det blir rett og slett for sært. Kanskje disse jesus-greiene har gått til hode på ham.

Lenke til kommentar

Siden Agalloch allerede er et av favorittbandene mine satser jeg på at de andre anbefalingene dine er gode.

Sjekk ut Hypomanie's nye skive asap. "Calm Down, You Weren't Set On" Fire heter den.

Ellers så kan muligens Caïna, Svarti Loghin, Sun Devoured Earth, Sleeping Peonies, Westering, Deafheaven, Addaura, Alda, Cold Body Radiation eller Parabstruse falle i smak.

Lenke til kommentar

Jeg må si ifra: MGLA "further down the nest" er ballefet. Siden vi var inne på Watain for litt siden så minner gitarlyden noe sånn veldig om Watain, i alle fall på den nevnte EP`n, vet ikke med resten. Ligner så mye at det er helt ballefett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...