Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vokalen og riffene deres er helt sjukt fete. Skiva er også helt rå - vært en god start på året med Nekro, Aurings og Deathhammer nå. Får satse på at Black Magic også får ut albumet sitt senere i år.

 

V.A. - Nekrothrash 7"EP

Compilation of unreleased material from DEATHHAMMER, NEKROMANTHEON, CARNIWHÖRE and BLACK MAGIC. With exclusive cover art by Drew Elliot.

Out summer

 

 

boya!

Lenke til kommentar

Vokalen og riffene deres er helt sjukt fete. Skiva er også helt rå - vært en god start på året med Nekro, Aurings og Deathhammer nå. Får satse på at Black Magic også får ut albumet sitt senere i år.

 

V.A. - Nekrothrash 7"EP

Compilation of unreleased material from DEATHHAMMER, NEKROMANTHEON, CARNIWHÖRE and BLACK MAGIC. With exclusive cover art by Drew Elliot.

Out summer

 

 

boya!

 

Etter hva jeg har hørt (som sent som i påsken) så er det ikke så enkelt som det, dessverre. Ingenting jeg ønsker mer enn at den låta Nekro har planlagt for den skiva skal komme ut, men med mindre det der er helt ny statement så ser det ikke lovende ut med en release til sommeren.

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Vokalen og riffene deres er helt sjukt fete. Skiva er også helt rå - vært en god start på året med Nekro, Aurings og Deathhammer nå. Får satse på at Black Magic også får ut albumet sitt senere i år.

 

V.A. - Nekrothrash 7"EP

Compilation of unreleased material from DEATHHAMMER, NEKROMANTHEON, CARNIWHÖRE and BLACK MAGIC. With exclusive cover art by Drew Elliot.

Out summer

 

 

boya!

 

Etter hva jeg har hørt (som sent som i påsken) så er det ikke så enkelt som det, dessverre. Ingenting jeg ønsker mer enn at den låta Nekro har planlagt for den skiva skal komme ut, men med mindre det der er helt ny statement så ser det ikke lovende ut med en release til sommeren.

 

Skulle jo vært ute ages ago. Låta vår og Nekro sin har vært ferdig en god stund, men er de andre to som ikke får ut fingern :p

Lenke til kommentar

Liker man Amesoeurs er nevnte Lantlôs greit å sjekke ut (og da spesielt .neon), samt Heretoir.

Liker man Alcest er nevnte Old Silver Key greit å sjekke ut, samt Drudkh's "Handful of Stars" som får mye kritikk blant fansen for å gå i fotsporene til Alcest.

 

Falloch kan sikkert vært noe for deg, og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...