Skogslik Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ny Urfaust? Fhestlig og fhett. Nja. Er ikke nye låter. Er en compilation http://www.discogs.c...release/3543427 Stemmer det, gleder meg veldig! Regner med den er for salg om få dager. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Artig det Abbath-intervjuet. Liker stikket til Vikernes. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ny Urfaust? Fhestlig og fhett. Nja. Er ikke nye låter. Er en compilation http://www.discogs.c...release/3543427 En Urfaust/Ruins of beverast-split? Den var neimen ikke snau, noen som har hørt den? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ja, synes den og låta de ga ut på Joyless spliten er det beste de har gjort. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Noen som veit hvor man kan få tak i Urfaus/Celestial Bloodshed plata? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hylla mi! Alternativt: http://www.terraturpossessions.com/index2.html Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Den er utsolgt de fleste steder. Jeg har dobbelt opp av den, kan trade. Send tradelist på pm om du er interessert. Lenke til kommentar
voident Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Noen som veit hvor man kan få tak i Urfaus/Celestial Bloodshed plata? http://www.discogs.com/sell/list?master_id=365399&ev=mb Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Artig det Abbath-intervjuet. Liker stikket til Vikernes. Og helt i starten. "No, its ABBATH. ABBATH! BBATH! BAAAATH!" Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Vokalen og riffene deres er helt sjukt fete. Skiva er også helt rå - vært en god start på året med Nekro, Aurings og Deathhammer nå. Får satse på at Black Magic også får ut albumet sitt senere i år. V.A. - Nekrothrash 7"EP Compilation of unreleased material from DEATHHAMMER, NEKROMANTHEON, CARNIWHÖRE and BLACK MAGIC. With exclusive cover art by Drew Elliot. Out summer boya! Lenke til kommentar
voident Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Vokalen og riffene deres er helt sjukt fete. Skiva er også helt rå - vært en god start på året med Nekro, Aurings og Deathhammer nå. Får satse på at Black Magic også får ut albumet sitt senere i år. V.A. - Nekrothrash 7"EP Compilation of unreleased material from DEATHHAMMER, NEKROMANTHEON, CARNIWHÖRE and BLACK MAGIC. With exclusive cover art by Drew Elliot. Out summer boya! Etter hva jeg har hørt (som sent som i påsken) så er det ikke så enkelt som det, dessverre. Ingenting jeg ønsker mer enn at den låta Nekro har planlagt for den skiva skal komme ut, men med mindre det der er helt ny statement så ser det ikke lovende ut med en release til sommeren. Endret 17. april 2012 av drgz Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Vokalen og riffene deres er helt sjukt fete. Skiva er også helt rå - vært en god start på året med Nekro, Aurings og Deathhammer nå. Får satse på at Black Magic også får ut albumet sitt senere i år. V.A. - Nekrothrash 7"EP Compilation of unreleased material from DEATHHAMMER, NEKROMANTHEON, CARNIWHÖRE and BLACK MAGIC. With exclusive cover art by Drew Elliot. Out summer boya! Etter hva jeg har hørt (som sent som i påsken) så er det ikke så enkelt som det, dessverre. Ingenting jeg ønsker mer enn at den låta Nekro har planlagt for den skiva skal komme ut, men med mindre det der er helt ny statement så ser det ikke lovende ut med en release til sommeren. Skulle jo vært ute ages ago. Låta vår og Nekro sin har vært ferdig en god stund, men er de andre to som ikke får ut fingern Lenke til kommentar
voident Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Åja, du spiller i Carni? Kult. Hørte det var litt fram og tilbake med de andre - men håper de får fingern ut og bestemmer seg for hva det skal bli til. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Ja, tror det kan bli en heftig split hehe Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Noen anbefalinger à la Amesoeurs/Alcest/Les Discrets? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Arctic Plateau, Lantlos, kanskje Agalloch vil falle i smak. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Siden Agalloch allerede er et av favorittbandene mine satser jeg på at de andre anbefalingene dine er gode. Endret 18. april 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hørt Old Silver Key? Neige er med der òg, så det er et liknende lydbilde. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Liker man Amesoeurs er nevnte Lantlôs greit å sjekke ut (og da spesielt .neon), samt Heretoir. Liker man Alcest er nevnte Old Silver Key greit å sjekke ut, samt Drudkh's "Handful of Stars" som får mye kritikk blant fansen for å gå i fotsporene til Alcest. Falloch kan sikkert vært noe for deg, og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå