Rattlebone Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg melder meg på diskusjonen i denne tråden. Jeg liker cKy. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Ascension virker jo passe horny. Verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Absolutt. Om jeg ikke tar helt feil er det Katharsis members med, sier jo sitt Lenke til kommentar
2ore Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Diabolus Absconditus er den suverent beste DsO-låta. Crushing the Holy Trinity er faen meg gromme saker! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Da blir det dykk i arkivene! Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Om man ser bort i fra Deathspell Omega- og Mgla-låtene er Crushing The Holy Trinity en fenomenal utgivelse. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg melder meg på diskusjonen i denne tråden. Jeg liker cKy. Du kan også trykke på "Legg til favoritt". Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Var innom trådens førsteside for første gang på lenge nå, og ser den er helt rasert. Er det slik for dere også, eller er det jobbpc-ens IE som er skyldig her? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Tenkte du på at alle URL-ene ikke er aktivert? Er slik her også. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Samme her, sikkert en av de store forumoppdateringene som er synderen. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Dødsengel - Imperator får en firer i VG, av alle steder. Utdrag: "Dette er grandios galskap, et knurrende ondt manifest fra apokalypsens forværelse. Hypnotiske riff halshugges av vridde dommedagsakkorder, vokalen glefser som en rabiesbikkje." Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hm.. De skal iallefall ha for forsøket på et fargerikt språk, kanskje de neste gang kan skrive sånn at jeg får et inntrykk av musikken. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Stein Østbø skriver alltid sånn, og det der er uten tvil en av de bedre anmeldelsene jeg har sett fra den kanten. Men det sier jo ærlig talt bare hvor ekstremt dårlig anmelder han er. Faen, for en jævlig fet demo. Hellhammer til tusen, men det er bare fett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=FIavaWkpzt8 Ny låt fra splitten med Year of No Light. Dette var jammen meg skuffende saker. Rett og slett ei jævlig kjip låt, fra et band som kun har gitt ut gull før denne. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Har sotte å hørt litt på Ghost i kveld, viste seg å være en solid overraskelse i positiv rettning for min del. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ghost er kult. Denne coveren er så jævlig fet! http://www.youtube.com/watch?v=r8oFlXnnwKI Er vel godt i gang med nytt album og, tror jeg. Sånn ellers så oppdaget jeg dette bandet i dag: Bandet til Magnus Pelander før Witchcraft. Dritfete greier! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Synest ikkje Ghost er så bra eg. En blodfattig kopi av Mercyful Fate og King Diamond, originalen er mye bedre..... Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Å sammenligne Ghost med Mercyful Fate og King Diamond er mildt sagt idiotisk. Blir som å sammenligne Dimmu Borgir og Dissetion, eller Candlemass og My Dying Bride. "Dimmu Borgir er en blodfattig kopi av Dissection, originalen er mye bedre....." "My Dying Bride er en blodfattig kopi av Candlemass, originalen er mye bedre....." Meh, det blir tullete, gitt. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Pfft. Ghost kopierer stilen til MF/KD, men uten å gjøre det like bra. Å si at sammenligningen er idiotisk er idiotisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå