voident Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 For de som ikke klarer å vente til CDen er ute for å dytte over nye Deathhammerskiva på mp3-spilleren: http://www.klicktrack.com/klicktrack/releases/deathhammer/onward-to-the-pits Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Tidenes beste Carcass-worship. General Surgery er faktisk endafetere enn Carcass. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Hva synes folket her om In Flames? http://www.youtube.com/watch?v=PrdGYVir6DU Endret 11. april 2012 av Chikaplouw Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg synes In Flames er for ungdomsskole-elever som skal gjøre opprør mot far og mor. De hører vel generelt sett på det mens de drikker Burn nede i kjellerstua og spiller WoW eller CS. Tipper gjennomsnittlig 87% av In Flames fans har piercet et organ i hodet, altså enten øyenbryn, nesa eller øret. ' In Flames fans er faktisk jomfruer til de er over 25 år og lærer seg å høre på noe annet enn In Flames. Tenk litt på det. 1 Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg synes In Flames er for ungdomsskole-elever som skal gjøre opprør mot far og mor. De hører vel generelt sett på det mens de drikker Burn nede i kjellerstua og spiller WoW eller CS. Tipper gjennomsnittlig 87% av In Flames fans har piercet et organ i hodet, altså enten øyenbryn, nesa eller øret. ' In Flames fans er faktisk jomfruer til de er over 25 år og lærer seg å høre på noe annet enn In Flames. Tenk litt på det. Javel-ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 In Flames, og den slags er ikke min kopp te ihvertfall Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=1zNG63rf9LQ http://www.youtube.com/watch?v=5SKBkRGLzEg Smult. Electric Jizzard Endret 12. april 2012 av Abnorm Trasshet Lenke til kommentar
voident Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Sabbat(jpn!!) + Deathhammer @ Kjelleren på Revolver 6. november i år!! Blir nok bra Endret 12. april 2012 av drgz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Japanske Sabbat??? Å fy faen, blir tur! Lenke til kommentar
voident Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jepp, kommer til å bli så jævlig bra! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Så sannelig! Og Deathhammer er en fin bonus! Har lenge hatt lyst til og se dem live, da dem knuser som bare det på platene. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Satan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Japanske Sabbat??? Å fy faen, blir tur! Holder av sofaen! Her må det kjøpes billetter kjapt. Revolver er lite Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) YHWH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Imperator er forresten årets album! Noe av det beste, mest ambisiøse (det varer i føkkings 2,5 time!) jeg har hørt av norsk black metal på leeenge. Satan så bra den er! Edith Piaf: Den fysiske utgaven er ikke klar enda men bandet slapp en offisiell torrent på release: Link. Endret 12. april 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
voident Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Så sannelig! Og Deathhammer er en fin bonus! Har lenge hatt lyst til og se dem live, da dem knuser som bare det på platene. De er helt rå live(!!). Salsten er jo seg selv lik live som på albumene, og det slår aldri feil! Fra Unholy for et par uker siden: Ser ellers at eventen har blitt flyttet til onsdag 7. november i stedet. Endret 12. april 2012 av drgz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Japanske Sabbat??? Å fy faen, blir tur! Holder av sofaen! Her må det kjøpes billetter kjapt. Revolver er lite Gi beskjed når dem er for salg, kjøper på sekundet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hahaha! Hva faen! Sabbat? Faen meg tidenes band jo! Herregud, kremer jo allerede helt villt i buksene mine.. 1 Lenke til kommentar
voident Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Japanske Sabbat??? Å fy faen, blir tur! Holder av sofaen! Her må det kjøpes billetter kjapt. Revolver er lite Gi beskjed når dem er for salg, kjøper på sekundet. Tror alle andre tenker det samme;) Lenke til kommentar
sicClown Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Skal ein tur til Frankfurt i helga. Veit nokon om gode butikker for å få handla seg litt vinyl, nytt eller brukt?Har søkt litt rundt, men har endå ikkje funne nokon som innehar skikkelig musikk (metal i alle sjangrer). Om nokon har nokre gode tips, tar eg gladelig imot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå