Kakebakelate Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ser latterlig dust ut me potte på hode. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Viktig med hjelm. Safety first. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Varg er i form som vanlig! Knall fyr. Gleder meg mer og mer til albumet. Ligger noen sanger på youtube, men selv så venter jeg med og høre noe til jeg har det i kassen! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Varg sympatiserer med russer`n ser jeg. Må da være Russisk kamo han har på seg? Ble ikke han ferska med våpen på tur over til Russland for å være med og "ta" Serbere? Mente jeg leste at han gjorde det når han var på perm fra fengselet eller noe slek. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Edit: Den dagen idag ja... Endret 1. april 2012 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Metal archives? Tok noen sekunder før jeg skjønte det. Skulle tro bildene av Varg var forsøk på aprilsnarr også. Rustning har han, men sko, det gikk ikke! Første gang føttene hans er på nettet da. Sikkert noen som har fetisj for det også. Lenke til kommentar
freyasmar Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Viktig med hjelm. Safety first. Lurer på om han virkelig bryr seg om sikkerhet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Anbefaler folk å sjekke ut Vemod. Kommer snart med første fullengder. Tre låter fra tre forskjellige utgivelser kan høres her: http://vemod.bandcamp.com/ 3 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 http://youtu.be/w_m-DEAuPMw Noe av det beste Ulver har gjort. Gåsehud. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Noen som har hørt den nye Electric Wizard 7"ern? Verdt å skaffe seg? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ikke hørt, men digger EW, så skal sjekke ut snarest! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Grevegutt på jakt. HAHAHAHA! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Fy faen for et band. Execration ruler så forbanna hardt og giggen i går var så bra at jeg fremdeles kremer i buksene mine. Noe av det beste jeg har sett live! Nekromantheon er det absolutt kjipeste jeg har sett live. Døllhet fra en annen verden. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 (endret) Nye Electric Wizard epn blir garantert jævlig fet, gleder meg! Ny Sonne Adam 7'' Ep er ute! The Sun Is Dead Materialet er fra før første epn! Endret 5. april 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Church of Misery var faen meg det feteste noensinne. I helvete så JÆVLIG kult!!! Borknagar leverte også som bare det, men CoM vant Inferno. God natt! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nye Electric Wizard epn blir garantert jævlig fet, gleder meg! Ny Sonne Adam 7'' Ep er ute! The Sun Is Dead Materialet er fra før første epn! Allerede i hylla fant ut at jeg måtte investere i en "adapter" til platespilleren, pga det enormt store hullet i plata Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hvor kjøpte du det? Må få kjøpt meg det selv, Skuggeheim EPene har også "stort hull". Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Imperium Productions http://imperium-productions.com/index2.html Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 It is with great pride we can announce that Norway's SOLEFALD are ready for next year's INFERNO. http://www.eternal-terror.com/main/index.php?id=3222 Faen så fett. Bare og glede seg til neste års Inferno da. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Nais! Satse på at de spiller masse fra Linear Scaffold og Neonism da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå