Muggkaare Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hørt på de nå, jævla fett. Føler på meg at dette blir en kandidat til årets skive. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hvorfor jeg ikke har startet å høre på Trivium før for et par månder siden skal bli et mysterium, men jeg skammer meg. http://www.youtube.com/watch?v=sxQmOAkny0k http://www.youtube.com/watch?v=UNm0TL0c_xU Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Hvorfor jeg ikke har startet å høre på Trivium før for et par månder siden skal bli et mysterium, men jeg skammer meg. Så lenge du skammer deg etter at du begynte å høre på Trivium. 4 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Sakset fra Facebook: High Priest of Saturn A date has been set, we enter the studio to record the drums for our debut full length next sunday. Ser frem til det her, har spilt demoen utallige ganger. Angående Dødsengel, regner med det blir minst like bra som alt annet de har gjort. Skal selvfølgelig kjøpes Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Noen som skal på Hellstorm + Deathhammer på Unholy ikveld? Skål isåfall. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hvorfor jeg ikke har startet å høre på Trivium før for et par månder siden skal bli et mysterium, men jeg skammer meg. Kom ikke som noe sjokk at en Metallica-fan likte et band som høres ut som et Metallica tribute band, nei. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Da må det være verdens dårligste tribute band. Låter ikke akkurat veldig likt. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Låter kanskje ikke likt, men låter omtrent like jævlig 3 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 http://www.halehelter.no/ Stemme Øystein Aarseth? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 - Da blir det gjort en faglig vurdering, og vi har visse krav som må fylles. Personen skal være et ikon som selskapet og det norske folk kan se opp til og identifisere seg med, og vedkommende skal ha utfordret i sin samtid, sier Sandaker-Nielsen. I tillegg må familie og etterkommere av personen samtykke til at personen kan brukes på Norwegians haleror. Kommer aldri til å skje... Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Leste det nå jeg og, såklart blir ikke det noe.. blir vel Waitz eller Foss. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Noen her som har fått sjekket ut Borknagar - Urd ennå? Sitter å vurderer en bestilling nå, men har hørt for lite til at jeg er sikker. Etter å ha tyvlytta gjennom albumet noen ganger har jeg bestilt limited edition. Dette falt i smak spesielt med både Vintersorg og Simen som veksler på vokal i tillegg til growling. Håper bare det ikke blir komflikter mellom Vintersorg og Simen for begge har sine sider som lager en perfekt helhet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ble en liten tyvlytt, så skal absolutt bestilles. Må bare finne ut hvor jeg får tak i den nye plata til Akphaezya. Det lille jeg har hørt falt like mye i smak om det første albumet. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Her e: Fy faen så grusomt jalla musikk. Hørte litt av klippet nå Endret 26. mars 2012 av Vowels Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jalla var vel å ta hardt i for selv om det ikke falt i smak fra første øyeblikk virker det som et interesang låt med blanding av mange elementer og selv om trekkspill høres jævlig nok ut så hører det ikke helt hjemme her føler jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 http://youtu.be/en8pxTLwOjk Ser frem til nye Mistur plata jeg da Attende og Skoddefjellet var meget godt i mine ører ihvertfall. 3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ikke no er som å starte helga med litt Dirty Pounding Gasoline. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 De nye bildene av Varg er så jævlig Rob Darken. Dritkult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå