Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verkar som om Frankrike av ein eller annan grunn har ei levande og interessant Black Metal-scene. Fransk musikk har vel, som den norske, ikkje vore så mykje å skryte av opp gjennom tidene (med nokre heiderlege unntak), så det er interessant å sjå at ekstremmetallen har gode vekstvilkår i begge land.

 

Eg leste litt om Glorior Belli på allmusic no, og trur jammen eg skal kjøpe ei plate. Noko anna fransk eg bør vurdere? Blut Aus Nord? Deathspell Omega ser også interessant ut, og har blitt anbefalt her på forumet ganske ofte. Er den nyaste plata deira den beste?

Lenke til kommentar
Mayhem

Dødheimsgard

Satyricon (skyt meg :whistle:)

Gorgoroth

 

Btw dette falt i smak hos meg: http://www.myspace.com/heavylord

 

Du er så på jordet som du kan bli. Eller du kunne tatt med Immortal, Darkthrone, Burzum og Carpathian Forest, og lista hadde vore komplett.

 

Men for å svare på spørsmålet lenger opp. Lurar på om eg set Keep Of Kalessins nye føre Through Times Of War.

Lenke til kommentar
Du er så på jordet som du kan bli. Eller du kunne tatt med Immortal, Darkthrone, Burzum og Carpathian Forest, og lista hadde vore komplett.

 

Men så er ikke akkurat du den som er mest åpen for stilskifter heller da.

Hvis noen skulle finne på å namedroppe et band så er du alltid den første til å komme med komentarer som:

"Førsteskiva var bedre." eller "De burde ha gitt seg for lenge siden".

Lurer på hvor mange av dine poster som har gått med til å virke "true" ved hjelp av det her asså.

Endret av PiratKamerat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...