Kakebakelate Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 arrows var et knallalbum, nr 2 fikk jeg aldri taket på og det samme gjelder dunderbeist. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kan se ut til at tidenes skive blir re-utgitt på vinyl (Den har vel aldri blitt ordentlig utgitt på vinyl, med unntak av en limitert picture disc. Så vidt jeg veit). Kyrck, som sikkert noen her kjenner til og som har stått for flere kvalitetsutgivelser, har fått rettighetene til "Aspera Hiems Symfonia" og ep'en "Constellation" samt annet uutgitt materiale. we officially signed Arcturus for 2 releases in their most original form, "Constellation" LP/CD and "Aspera.." LP. Original artwork and original master tapes shall be used plus some old unreleased and demo stuff, more info soon... http://www.youtube.com/watch?v=PwCbk-TL7vs&hd=1 "Sola svartner Der fjellvegg ramlar Nå gjestar sorgen På livets tre" FETT! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Aspera Hiems Symfonia er det klart feteste Arcturus albumet. GROMT. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg håper de to låtene fra Promo 90 blir utgitt sammen med Constellation. Klart det beste fra Arcturus Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Håper på en påkostet og dritsexy vinylboks med My angel, Constellation og Aspera.. Hadde vært deilig! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Huff nei, hadde måtte ha levd på vann og brød en periode hvis det hadde kommet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Musikk av typen Dunderbeist og Stonegard har jeg aldri forstått meg på. Det er så lett. Hvorfor ikke trøkke på å lage noe agressivt faenskap av det istedenfor? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Kanskje fordi de liker å spille på det nivået der? Det er tross alt derfor folk liker de, at de spiller som de gjør. Hadde de spilt "hardere" ville de hatt andre fans. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvorfor synger folk, hvorfor ikke trøkke til å growle isteden. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fordi at det folk som liker synging også, kunne aldri ha falt meg inn å bare høre på growling. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Fordi å høres ut som du driter en fotball mens du eter piggtråd ikke passer til alle typer musikk, vel. 1 Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Sarkasme funker like bra på forum som alltid. For de trege så var det ment som et stikk til posten litt over meg her. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 For meg blir det som å ta med seg en bitteliten skytter når du skal ut krig. Hvis du først spiller hard musikk, hvorfor ikke spille maksimalt brutalt? Alt annet blir så "halvveis". Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Og hva er "maksimalt brutalt", da? Gidder du og komme med noen eksempler på band som er "maksimalt brutalt"? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Trenger ikke være maksimalt brutalt for å være fett. Hadde ikke orket å høre på Impetigo dagen lang: http://www.youtube.com/watch?v=ISYilVjfP-c Men det er jææææævlig fett når man er i det brutale humøret. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har aldri sett på Impetigo som å være i nærheten av "maksimalt brutalt", og jeg har ingen problemer med å høre på Impetigo dagen lang. Latterlig fett band! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Personlig er jeg mest fan av screaming og mørk metall generelt, men Stonegards "Arrows" synes jeg var et bra album selvom det vanligvis ikke er slik metall jeg liker. Godt med litt variasjon av og til synes jeg. Endret 7. februar 2012 av Norbit Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Har aldri sett på Impetigo som å være i nærheten av "maksimalt brutalt", og jeg har ingen problemer med å høre på Impetigo dagen lang. Latterlig fett band! Hmm, ja kanskje sant, men hører ikke på så mye death metal til vanlig. Hva man anser som brutalt er vel litt individuelt også, selv synes jeg Impetigo blir mer brutalt en f.eks. Anaal Nathrakh fordi jeg er mer vandt til å høre på black metal. Hva anser du som 'maksimalt brutalt'? (PS: Liker den nye avataren din.) Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hoho, Impetigo var grisefett. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Eneste jeg anser for å være "maksimalt brutalt" er Bathory's "Massacre" som stiller i sin egen liga hva brutalitet angår. For de som liker grindcore ala Impetigo kan disse godbandene være greie å sjekke ut: http://www.youtube.com/watch?v=Wa8lhTStlec http://www.youtube.com/watch?v=wCe6z3m_LqQ http://www.youtube.com/watch?v=-i2XK-sOc6Q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå