Nebuchadnezzar Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Taake er fett live ja Om en ikke klarer å finne nokk snurrebasser på verdsveven, kan en heldigvis alltid dra på konsert med Taake. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har kun sett Taake live en gang, men det var dødskjipt. Mye mulig jeg hadde for høye forventninger, men jeg gikk "hjem" ekstremt skuffa den kvelden. Purgatorium, Somniphobia og Amnesia spilles fra 15 minutter og utover. http://cacophonynz.podomatic.com/player/web/2012-02-01T01_18_37-08_00 Shinichi og Mirai er Gud! Og albumversjonen av Somniphobia høres tusen gangere fetere ut enn den som var på Swine of Hades. Og nå får man også hørt hvorfor Dr. Mikannibal ble med i bandet. Herlig med sax igjen. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Dr. er god stemning. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Noen som vet hvor mye man tjener som band eller musiker på å turnere rundt omkring? La oss si Sør-Amerika? Tenker på middels kjente band, slike som man finner rundt omkring. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 "Tv es dvx, te es omnivm malvm, tv es princeps Mali generis, Tv es Bestia Fera! http://www.youtube.com/watch?v=2-yAIM3Qal4 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har kun sett Taake live en gang, men det var dødskjipt. Mye mulig jeg hadde for høye forventninger, men jeg gikk "hjem" ekstremt skuffa den kvelden. Purgatorium, Somniphobia og Amnesia spilles fra 15 minutter og utover. http://cacophonynz.podomatic.com/player/web/2012-02-01T01_18_37-08_00 Shinichi og Mirai er Gud! Og albumversjonen av Somniphobia høres tusen gangere fetere ut enn den som var på Swine of Hades. Og nå får man også hørt hvorfor Dr. Mikannibal ble med i bandet. Herlig med sax igjen. Takk for deling! Likte også bedre produksjonen på dette enn produksjon på Scenes From Hell. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg elsker produksjonen på Scenes From Hell. Slet en del med skarpen i starten, men ble fort vant med den. Skitten, men kul. Fenomenal plate! Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er det noen her som vet om noen band som spiller samme type musikk som Tenacious D? Vet ikke om de strengt tatt spiller metal, men jeg tenkte jeg kunne spørre her. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Er ute etter noe ny fæl musikk. Les Portal og Sunn 0))) drar på dobbeldate med Stalaggh og Anaal N. Ere for mye å be om eller?? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Les Portal og Sunn 0))) drar på dobbeldate med Stalaggh og Anaal N. Dét bandet har jeg lyst til å høre. Hørtes unektelig fett ut. e: Hva med Abruptum - In Umbra Malitiae Ambulabo, In Aeternum In Triumpho Tenebrarum? Drone-ish ambient black metal. Ellers kan de to siste til 1349 kanskje være noe. Endret 5. februar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Noen her som hører på Dunderbeist? Var på konsert på Hamar på fredag, var fett som juling! Liker de norske låten best! Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Var på konserten på Hamar selv. Flaut dårlig! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har sett litt av Dunderbeist, synes det var uinteressant. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ere for mye å be om eller?? Mye mulig. Kanskje Menace Ruine funker http://www.youtube.com/watch?v=vN8zxGKTfEY&feature=related Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Var på konserten på Hamar selv. Flaut dårlig! Hvorfor dra dit da? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Sikkert for å være grei. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Venner som ville ha meg med. Da ble jeg med. Bra kveld, dårlig band og rævdårlig konsert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Var på konsert med Dunderbeist på Betong nå på lørdag. Var særdeles gøy, selv om musikken ikke er 100% min stil. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Synes Stonegard var mye bedre. Savner det bandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå