Lycantrophe Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg som ennå ikke har rotet meg til å høre det forrige albumet deres. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er ikke vits å høre på noe etter Hail Horror Hail egentlig. Ikke stol på Raptor Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Imaginary Sonicscape. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Tull og tøys. Alt er gull! Kan selvfølgelig hoppe over splittene og 08-versjonen av A Tribute to Venom, men resten burde alle med interesse for god musikk ha, og digge. Ingen andre metalband er i nærheten av å være så bra som Sigh på sitt dårligste. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Z4ZstW9KhY4 Sologreiene til Sami Albert Hynninen fra Reverend Bizarre. Særs gode greier! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sigh er fælt. Hør på Blasphemy og knus alt. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Nei, her må det djentes litt! http://www.youtube.com/watch?v=1QUUajNPb5g 1 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sigh er så digg så man får det. Har da enda ikke hørt albumene før Hail Horror Hail, men alt det andre jeg har hørt er genialt. Gleder meg til det nye albumet, håper det blir litt sterkere enn Scenes from Hell. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Noen her som har hørt noe mer rundt neste Myrkgrav skive? Har ikke kommet noe om det siden november 2010.. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Det virker som han stadig jobber med skiva. Du kan jo sjekke Facebook-sida hans. Virker som om det er her han er mest aktiv. Sologreiene til Sami Albert Hynninen fra Reverend Bizarre. Særs gode greier! Håhå! Det her var rått! Endret 31. januar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Noen som vet om noen band som ligner Apocalyptica i stil og sjanger? Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Håhå! Det her var rått! Selvfølgelig. Skulle tatt seg ut om jeg postet noe som ikke var rått. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du har stygt profilbilde D: Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Nå var du jo kjempehyggelig. No keyboards !! No female vocals !! Only pure Black Metal !! They say: "Keyboards are good for disco-music !! Not for true Heavy Metal!! ...and female vocals? We prefer to use the mouths of girls for totally different activities!!" http://www.youtube.com/watch?v=_4yRIf9XLrU For et jævlig fett band Åpningsriffet er gull! Mongo coverart, mongo bilde, mongo musikkvideo. Perfekt! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hvorfor være Sex Raptor når du kan være en god damn sexual tyrannosaurus? Just like me. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Må alle sånne svarte metallband alltid se så ubeskrivelig patetisk ut? Spinkle kropper i "rustning og krigsmaling". De hadde ikke overlevd to sekunder i en ekte viking-strid. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Blei litt for mongo for meg gitt. Var ikke meningen å såre deg altså *blunkblunk* De hadde ikke overlevd to sekunder i en ekte viking-strid. HAHA! Endret 31. januar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Du må jo innrømme at de ser ut som noe som kom ut fra barneskolen, right? Du kan jo prøve å tenke deg å bytte ut Arnold Schwarzenegger med en av de karene der, i rollen til Conan the Barbarian? Hadde du blitt skremt? Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Blei litt for mongo for meg gitt. http://www.youtube.com/watch?v=5TvFTdn7_ZU Fra splitten med Inferno. Dødsfet låt. Slemt som faen! Anbefaler deg å gi låta og bandet en sjanse. Faktisk jævlig fett, tross alt det jalla drittet. Endret 31. januar 2012 av Sex Raptor 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg synes det blir litt harry kjeller-estetikk over det. Musikken er forsåvidt grei, men er så mongo image. Jeg likte forøvrig det klippet her bedre. jeje... Du må jo innrømme at de ser ut som noe som kom ut fra barneskolen, right? Du kan jo prøve å tenke deg å bytte ut Arnold Schwarzenegger med en av de karene der, i rollen til Conan the Barbarian? Hadde du blitt skremt? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå