Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen så fett Anorexia Nervosa er!

Liker best New obscurantis order albumet^^

 

Latterlig bra band. Setter Drudenhaus og New Obscurantis Order likt, med Redemption Process litt etter. Men alle tre er forbanna bra. Exile derimot er dritt. På tide at Hreidmarr returnere til Anorexia Nervosa så de får gitt ut ei ny skive. En av sjangerens beste vokalistet. Vold!

Lenke til kommentar

Faen så fett Anorexia Nervosa er!

Liker best New obscurantis order albumet^^

 

Latterlig bra band. Setter Drudenhaus og New Obscurantis Order likt, med Redemption Process litt etter. Men alle tre er forbanna bra. Exile derimot er dritt. På tide at Hreidmarr returnere til Anorexia Nervosa så de får gitt ut ei ny skive. En av sjangerens beste vokalistet. Vold!

 

Enig. Hadde vært kjekt med et comeback ;)

Endret av Taik0n3
Lenke til kommentar

Hørt lite på diskografien til Paysage D'Hiver, men debuten er helt hinsides bra. Perfekt black metal. Helt jævlig.

 

Måtte sette på denne nå. Gud bedre så bra dette er. Det beste med hele bandet er produksjonene på utgivelsene. Faens knall og passende!

 

Noen som har peilig på Vinterriket? Låten på splitten med Paysage d'Hiver er griseknall. Noe som er verdt å sjekke ut?

Lenke til kommentar

post-141325-0-30077500-1326981712_thumb.jpg

 

Trur jeg skal handle meg denne ja. Jeg ble imidlertid litt bekymret av denne uttalelsen:

There's one concert this year: Roadburn, Tilburg, Holland. Since it may be the last one, for the foreseeable future, we plan to make it a frenzy – of the psychedelic kind.

 

Stussa også litt på hvorfor det ikke var snakk om noen nye utgivelser. De har jo snakket om utgivelser før, som enda ikke har sett dagens lys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...