Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på det nå som jeg sitter og lytter til Cynic. Hvordan var de på Hove? Ren skuffelse?

 

Ren ekstase.

God lyd. Platen blir aldri den samme etter å ha sett de live med slik lyd som platen burde hatt. 

Hadde aldri hørt om dem, dessverre, så det var ikke så veldig interessant å se dem live. Men det var kult det lille jeg fikk med meg.

 

Edit: Stemmer det at de kjørte playback på en del av vokalen? Husker vi stod lenge å lurte på hvem som sang.

Endret av xantir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff, det fins så utrolig mye bedriten Black metal der ute. :/

Jeg lurer på hvilket "kjent" svartmetallband som har gitt ut noe bra album i det siste. Skal du ha bra BM så må du lete bedre, og dypere. Dessuten er det jo veldig stor forskjell på hva folk annser som "bedriten Black Metal". Jeg støtter meg til Ibsen: Flertallet har aldri rett!

Lenke til kommentar
Andre enn meg som er litt skuffa over lineupen til Wacken '08? Når eg ser over lista no, så er det faktisk ikkje så veldig mange band som eg syns er veldig interessante.

 

Dei eg kunna tenkt meg å sjå er faktsik kun Maiden (skal sjå dei i Oslo sommar uansett...), Gorgoroth på krykker, (Avantasia), Kreator og At The Gates.

 

Resten har eg ikkje på mi ønskeliste så langt i alle fall.

Kan ikke bli skuffa med Carcass i line-upen! :) Obituary og Excrementory Grindfuckers blir også knall.

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på det nå som jeg sitter og lytter til Cynic. Hvordan var de på Hove? Ren skuffelse?

 

Ren ekstase.

God lyd. Platen blir aldri den samme etter å ha sett de live med slik lyd som platen burde hatt. 

Hadde aldri hørt om dem, dessverre, så det var ikke så veldig interessant å se dem live. Men det var kult det lille jeg fikk med meg.

 

Edit: Stemmer det at de kjørte playback på en del av vokalen? Husker vi stod lenge å lurte på hvem som sang.

 

Growlen var playback siden han som gjorde growlen på albumet aldri var et fast medlem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...