Whalecore Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Kom til å tenke på det nå som jeg sitter og lytter til Cynic. Hvordan var de på Hove? Ren skuffelse? Ren ekstase. God lyd. Platen blir aldri den samme etter å ha sett de live med slik lyd som platen burde hatt. Hadde aldri hørt om dem, dessverre, så det var ikke så veldig interessant å se dem live. Men det var kult det lille jeg fikk med meg. Edit: Stemmer det at de kjørte playback på en del av vokalen? Husker vi stod lenge å lurte på hvem som sang. Endret 9. desember 2007 av xantir Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Oppdaga akkurat at jeg er nr. 2 på posting i denne tråden (Stolt) Neslepaks leder selvsagt rått. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...ho&t=840010 Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Oppdaga akkurat at jeg er nr. 2 på posting i denne tråden (Stolt) Neslepaks leder selvsagt rått. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...ho&t=840010 Så mange postar og så lite fornuftig. Eg er også stolt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva syntes dere om Isarnheimr? Fikk en plate her om dagen. Likte det ganske godt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva syntes dere om Isarnheimr? Fikk en plate her om dagen. Likte det ganske godt. Kan ikke si at jeg har hørt om de. Hvilken sjanger vil du putte dem i? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Black Metal, ganske primitivt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Black Metal, ganske primitivt. Da tror jeg at ikke gidder å sjekke dem ut.. svært så lite liv det var her da.. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Alt som går under Black Metal fortjener en lytt;) Er det kake eller kneip? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Huff, det fins så utrolig mye bedriten Black metal der ute. :/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Finnes utrolig mye dritt innen BM ja, men det gjelder nå alle andre genrer også Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Huff, det fins så utrolig mye bedriten Black metal der ute. :/ Jeg lurer på hvilket "kjent" svartmetallband som har gitt ut noe bra album i det siste. Skal du ha bra BM så må du lete bedre, og dypere. Dessuten er det jo veldig stor forskjell på hva folk annser som "bedriten Black Metal". Jeg støtter meg til Ibsen: Flertallet har aldri rett! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Huff, det fins så utrolig mye bedriten Black metal der ute. :/ Flertallet har aldri rett! Nei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hva med hvis ALLE her i tråden mener at flertallet aldri har rett? Er ikke det den mest gedigne selvmotsigelsen noensinne? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Oppdaga akkurat at jeg er nr. 2 på posting i denne tråden (Stolt) Neslepaks leder selvsagt rått. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...ho&t=840010 Kvalitet ovenfor kvantitet? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 PAVOR Tysk prog-eksperimentell-death. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hva med hvis ALLE her i tråden mener at flertallet aldri har rett? Er ikke det den mest gedigne selvmotsigelsen noensinne? Det kunne fort blitt den mest geniale pollen ever. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Andre enn meg som er litt skuffa over lineupen til Wacken '08? Når eg ser over lista no, så er det faktisk ikkje så veldig mange band som eg syns er veldig interessante. Dei eg kunna tenkt meg å sjå er faktsik kun Maiden (skal sjå dei i Oslo sommar uansett...), Gorgoroth på krykker, (Avantasia), Kreator og At The Gates. Resten har eg ikkje på mi ønskeliste så langt i alle fall. Kan ikke bli skuffa med Carcass i line-upen! Obituary og Excrementory Grindfuckers blir også knall. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kom til å tenke på det nå som jeg sitter og lytter til Cynic. Hvordan var de på Hove? Ren skuffelse? Ren ekstase. God lyd. Platen blir aldri den samme etter å ha sett de live med slik lyd som platen burde hatt. Hadde aldri hørt om dem, dessverre, så det var ikke så veldig interessant å se dem live. Men det var kult det lille jeg fikk med meg. Edit: Stemmer det at de kjørte playback på en del av vokalen? Husker vi stod lenge å lurte på hvem som sang. Growlen var playback siden han som gjorde growlen på albumet aldri var et fast medlem. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Excrementory Grindfuckers blir også knall. Gjett om a! Captain Jack i grindcoreversjon! Hoho! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hva med hvis ALLE her i tråden mener at flertallet aldri har rett? Er ikke det den mest gedigne selvmotsigelsen noensinne? Da har jo flertallet alltid rett, dvs. at flertallet aldri har rett! Hmmmm... får vel nesten putte på en smiley: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå