""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ja, faktisk. For et album Les Voyages De L'Âme er blitt. Massive saker! Selv verdens beste metalband vil få store problemer med å overgå dette albumet i mars. Gud bedre! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Vil se Alcest live igjen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Aye! På tide meg ny norgesgig, gætt. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 De spilte vel i Oslo i fjor. Da var jeg ikke gammel nok Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 I fjor ja, klubbdagen til Inferno. Magisk konsert. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Men det var jeg, og det var jævlig bra. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 I påska fjor satt jeg, som hvert år, i stua til mormor og spiste sjokolade og annet smågodt mens jeg leste diverse gamle Hardyguttene-bøker. Myyyye bedre enn Inferno. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Fikk sett Pentagram, det var stort! Så 5-10 minutter av Atheist, var så dårlig at jeg ble innlagt på sykehuset og gikk glipp av Immortal. Drakk masse øl, hørte på dubstep og gikk med fine briller. Koste på ene fyren fra gamle, gode Sarcofago. Spiste lapskaus. Viste frem den digge kroppen min. Nei faen, Inferno over akkurat det. Selv om Hardyguttene hørtes fett ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Nei faen, Inferno over akkurat det. Selv om Hardyguttene hørtes fett ut. Inferno over det meste. Selv med middelmådig lineup er Inferno jævlig bra. Fantastiske folk, ekstremt kleine folk og max digg jalla stemning over hele fjøla. Gode greier! http://www.youtube.com/watch?v=qimQ0rS7fJw Latterlig oversett band. Strid-samlisen er faen meg bra! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hva syns folk her om System of a Down egentlig? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 De to første skivene er bra. Toxicity er best, og varierer mellom det geniale og veldig kule. Litt ujevnt album, men alt i alt veldig bra. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Har litt blandede følelser, det høres ut som masse random crap som er slengt sammen, men det er jævlig heftig for det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Masse random crap som er slengt sammen kan gi utrolige resultater, se bare på Green Carnations Light of Day, Day of Darkness. Her tok Tchort og samlet sammen alt han hadde liggende av random riff og stuff, og resultatet er fantastisk. En time med sæd og kjønnshår. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Høy fem! Musikk og kroppsekreter i skjønn forening. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=u6KgbSnCZfM Sånn ca. verdens beste solo. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det mangler en "banana" i refrenget. Det skal være "banana banana banana banana terracotta banana terracotta terracotta pie" osv. Sånn ellers var det en absolutt fantastisk tekst. Jeg føler meg forøvrig ekstremt alene som thrasher og stoner i denne tråden (ja, jeg vet det er en egen stonertråd, men de er så sære ) Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Javel? Det er jo mye thrash-prat her. Jeg er ingen thrash, men jeg setter særs stor pris på god thrash metal. Sånn som f.eks Deathhammer som ble postet på forrige side. Men kom igjen, søta. Kjør på med din topp-10 thrash-favoritter. Endret 6. januar 2012 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå