Lycantrophe Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har lest noe spekulasjoner om en IV ja, men da var det snakk om at den vil bli holdt i utlandet og ikke Norge. Håper uansett på at det blir noe av. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Da er det jo ikke Nidarosian. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Personlig er jeg mest ivrig på Vildhjarta, når det gjelder Trondheim Metal Fest, ihvertfall. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Det jeg har hørt av Vildhjarta har manglet et element i musikken sin som gjør at det faktisk er noe vits å høre på. Når jeg hører den sangen som ligger på fbsiden til festivalen så føler jeg ingenting bortsett fra at jeg lurer på når det er ferdig, Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Du har nok rett i den grad at det er for spesielt interesserte, men jeg liker det ihvertfall veldig godt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=B3Oc9FVWNmk Haha, fy faen! Noe av er verste jeg har hørt. Tidenes søppelband! Det finnes kun en ekte reaksjon til det bandet der: Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Rådigga det bandet her for en god del år siden, ganske flaut i grunn. De hadde en annen sound da riktignok... Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 De to første skivene er skiver jeg fint kan spille igjennom et par ganger i året uten å bli suicidal, men de tre-fire siste skivene, hah. Faen meg det dårligste noensinne. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Totalt krise. Allikevel synes jeg mange av disse melodiske viking bandene er hakket verre. Ensiferum, Finntroll, Eluveitie etc. Får vondt inni meg bare av å nevne navnene Endret 30. desember 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Har faktisk ikke hørt nok av Bodom til å få det hatforholdet som enkelte har her, men det jeg har hørt, var jævlig kjedelig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Totalt krise. Allikevel synes jeg mange av disse melodiske viking bandene er hakket verre. Ensiferum, Finntroll, Eluveitie etc. Får vondt inni meg bare av å nevne navnene http://www.youtube.com/watch?v=e7kJRGPgvRQ Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ásmegin er fett! http://www.youtube.com/watch?v=lBJTAyvjSJw Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Sykt dårlig nye CoB er altså.. må tilbake til Hatebreeder albumet skal det være noe. http://www.youtube.com/watch?v=v5RKASEMJ2s&feature=related Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Synth fra helvete! Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hin Vordende Sod & Sø er et mesterverk. Lazare er norgens knalleste vokalist. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg liker hvordan dere prater om hvor dårlig et band er for så å si at ting de har gitt ut ikke er så ille likevel. Så la meg uttrykke den evige sannhet rundt cob: De suger. De har alltid sugd. De kommer mest trolig alltid til å suge. 1 Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 "Was it worth it" Barna til Bodil er pest og kolera. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Dream theater konsert eller 10. klasse skoleball? Lett match. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 10. klasse skoleball. Hater skoleball, men alt er bedre enn Dream Theater. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå