Vowels Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Black Shining Leather er bra hvertfall. Nattefrost prosjektet har jeg ikke hørt noe spesielt mye fra, har ikke tenkt det heller egentlig. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Through Chasm, Caves and Titan Woods, Bloodlust and Perversion, Black Shining Leather og Strange Old Brew er veldig bra. Alt etter SOB er meget kjedelig. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Flere enn meg som gleder seg til å brenne av stipendet som kommer på nyåret på plater? Jeg hadde ei bra side å sjekke kommende plater på... Men den var visst favorisert på en annen pc. Noen her som har tips til sider med god dekning av kommende slipp? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Rate your music? Den jeg bruker hvertfall. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg synes Aftermath Music har mye snacks, samt Metal Norge, en liten fanzine. Totally unrelated kom jeg på at jeg skulle spille litt Legiones for dere: Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=netH7KxlHlk Tidenes beste metalband, lett. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Ikke langt unna ihvertfall. http://www.youtube.com/watch?v=iZzT5G8LFKQ Elsker metal-videoer as. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 RImelig håpløs video, men videoen ser ut til og ha fungert relativt bra for bandets del. Fått ekstremt mye oppmerksomhet pga. videoen, noe som betyr veldig mange nye fans. http://www.youtube.com/watch?v=kQNUSHXXzH0 Fikk ikke like mye oppmerksomhet for denne videoen, dessverre. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Wee, da har jeg kjøpt billett til Dream Theater i Januar! Blir første gang jeg ser dem så er litt spent. Håper de ikke spiller alt for mye nytt, men heller en del fra Systematic chaos og Train of thought. Blir også gøy å høre Mike Mangini live. Håper også på mye intrumentalt. Er ikke super fan av Labrie Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Gleder meg til Metallica konserten på valle hovin i 2012!!(har biletter) Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Trondheim Metalfest 2012 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) Lett. Må bare finne noen offre som man kan snakke med mens man står i kø og venter. Endret 29. desember 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Lett. Må bare finne noen offre som man kan snakke med mens man står i kø og venter. Kø-kultur på ditta? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Er mer spent på de siste 19 bandene i grunn. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 LEPROUS er grunn nok til å gå for min del, at flashgood.. spiller også trekker ikke ned heller. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Litt skeptisk, mtp at Taake har fått så stor logo Vi får se hva de klarer å koke i hop, var bra i fjor, hvertfall. Selv om jeg synes Polar Death Fest var bedre (Goat the Head, Manifest, Monolithic og Entombed). Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Taake er jo en av headlinerne, så det sier jo seg selv at de vil være et av de tre bandene med størst logo. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Aha, er det du som er Captain Obvious. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har jo aldri hørt om noen av de banda der i det hele tatt (foruten Taake, selvsagt). Uansett mye bra metall å glede seg til i bartebyen i 2012. Ryktes jo også om Nidarosian Black Mass IV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå