Batnobbit Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ahh det var et lignende band som var her på fredag, det hetet noe me Fabio ellar noe lignende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Å høre metallica live på radio nå blir liksom ikke det samme når jeg selv sto og sang med på And Justice For All på Valle Hovin i sommer. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fysøren som Thorns sparker. Utrolig bra skive han ga ut. Hadde vært artig om karen hadde sluppet en skive til. Interface To God, World Playground Deceit og Existence eier. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Varg Vikernes "Drapsmann banket drapsmann" Greven er tilbake i Aftenposten. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Når er det han karen kommer ut av fengeslet igjen da? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det fler enn meg som hører på Coheed and Cambria her? Har ikke sett så mye snakk om bandet på forumet, men jeg synes det siste albumet deres (forøvrig det eneste jeg har hørt) "No World For Tomorrow" er herlig å høre på. Jeg vil nok definere det som progressiv rock med høy lyttervennlighet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Pøh. Progrock skal ikke ha høy lyttervennlighet, basta. Da blir det bare prog light. Endret 9. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Varg Vikernes "Drapsmann banket drapsmann" Greven er tilbake i Aftenposten. Første intervju med han der jeg ikke har lest eller sett ordet "Burzum" Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Når er det han karen kommer ut av fengeslet igjen da? Neste høst tror jeg. Kan bli spennende. Blir sikkert mye styr i avisene, tror ikke han får så mye fred at det gjør noe. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Når er det han karen kommer ut av fengeslet igjen da? Neste høst tror jeg. Kan bli spennende. Blir sikkert mye styr i avisene, tror ikke han får så mye fred at det gjør noe. er det ikke snakk om at han vill bli bonde da?? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Når er det han karen kommer ut av fengeslet igjen da? Neste høst tror jeg. Kan bli spennende. Blir sikkert mye styr i avisene, tror ikke han får så mye fred at det gjør noe. Håper han går tilbake til musikken og headliner Wacken. Hoho. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kanskje han dreper Shagrath denne gangen (: Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg leste i TOPP at han skule bynne med sånn pop musikk! Haha tenk det a. :!: Han onne mannen speller sånn snilll musikk med rosa klær og sånn moderne vest som de har i boyband. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg tror ikke det. Han snakket vel om å lage noe i stil med Filosofem. Men blir vel vanskelig iom at metall er "negemusikk" Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg tror ikke det. Han snakket vel om å lage noe i stil med Filosofem. Men blir vel vanskelig iom at metall er "negemusikk" Det der mener jeg er en myte. Grunnen til at han begynte å bruke keyboard var fordi han ikke fikk lov til å ha gitarer og trommer i fengesel. Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Varg Vikernes "Drapsmann banket drapsmann" Greven er tilbake i Aftenposten. Første intervju med han der jeg ikke har lest eller sett ordet "Burzum" Men eg har enda til gode å lese ein slik artikkel som ikkje inneheld "kirkebrenner". Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kom til å tenke på det nå som jeg sitter og lytter til Cynic. Hvordan var de på Hove? Ren skuffelse? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kom til å tenke på det nå som jeg sitter og lytter til Cynic. Hvordan var de på Hove? Ren skuffelse? Ren ekstase. God lyd. Platen blir aldri den samme etter å ha sett de live med slik lyd som platen burde hatt. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Når er det han karen kommer ut av fengeslet igjen da? Neste høst tror jeg. Kan bli spennende. Blir sikkert mye styr i avisene, tror ikke han får så mye fred at det gjør noe. Håper han går tilbake til musikken og headliner Wacken. Hoho. Han har sagt at han mest sannsynelig kommer til å gi ut et par album, i gammel Burzumstil, og kanskje en bok eller to når han slipper ut. Noen headliner på Wacken tviler jeg på at han blir. Mannen har ved utallige anledninger fordømt tanken av å gjøre Burzum til et konsertband. Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Andre enn meg som er litt skuffa over lineupen til Wacken '08? Når eg ser over lista no, så er det faktisk ikkje så veldig mange band som eg syns er veldig interessante. Dei eg kunna tenkt meg å sjå er faktsik kun Maiden (skal sjå dei i Oslo sommar uansett...), Gorgoroth på krykker, (Avantasia), Kreator og At The Gates. Resten har eg ikkje på mi ønskeliste så langt i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå