smøllj Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) men nocturnal graves ga da nettopp ut nytt? morbid celebration... kjøpte meg nettopp "Satan`s Cross". Venter bare på å få den. Endret 18. desember 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 men nocturnal graves ga da nettopp ut nytt? morbid celebration... Nei. Det var Nocturnal Blood. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) my bad ffs. da er det jo mere for meg å låne øret til da skjønner jeg. nocturnal blood er bare sååå tøft. Endret 18. desember 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Går i surr med alle ''nocturnal'' navnene ser jeg Alt av Nocturnal Blood er og fett. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) det ble litt rot. det er jo så mye man lytter til. Endret 18. desember 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Pitchfork top 40-metal 2011 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Sonne Adam og Negative Plane er altfor langt nede. Godt å se Disma på fem hvertfall. e: Hvor er Bastad Priest, Antichrist, Morbus Chron, Execration. Meh Endret 18. desember 2011 av Vowels Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Tulleliste. Krallice over Altar of Plagues og Deafheaven? Meh, tull og tøys. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Nå er egentlig alltid slike lister dritt, men den der var provoserende dårlig. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Necrosodom, hvis du er lei deg og tror jula blir dritt fordi det kommer slike lister så har jeg lagt ut en godbit til i film-anbefalingsings`n. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Nå er egentlig alltid slike lister dritt, men den der var provoserende dårlig. Rimelig enig. Kun mine lister holder mål. Selv ikke Krypts og Morbus Chron var å finne på lista. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Er bare så hinsides bra! Perfekt, helt perfekt. http://www.youtube.com/watch?v=QoJUgl-tKWM Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Passende tittel på denne sangen for min livssituasjon akuratt nå. 19 DTD. 2 DPT. Heldigvis. Oi! Dette var stilig. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hei Chuck, skal du utover i jula? Passende tittel på denne sangen for min livssituasjon akuratt nå. 19 DTD. 2 DPT. Heldigvis. Oi! Dette var stilig. skal du utover i jula? Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=HkDKnh-Rgs0 Hate hate hate hate Dance to the rhythm Of necks when they brake Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ah, Gehenna. Oppkalt etter dalen jødene måtte brenne kriminelle og barn i en og samme dynge, av grunner jeg ikke husker. Let the bodies hit the floor. http://www.youtube.com/watch?v=HkDKnh-Rgs0 Hate hate hate hate Dance to the rhythm Of necks when they brake First spell er kul. Den er litt utspedd, lydmessig, nå til dags. Men stemning, det er det masser av. Gehenna. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 First Spell, Seen Through the Veils of Darkness (The Second Spell) og WW er jævlig bra. WW er garantert perfekt når man skal ut i krig. Voldelig! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) war. war never changes. jeg holder en knapp på trash + krig. Black Metal er for alvorsbetont og hadde gjort krigføring umulig. skal jeg gi jernet i krig må jeg ha toner som betyr noe for meg. Sitte nedgravd i en ullen skog med "municipal waste is gonna fuck you up! municipal waste is gunna fuck you up!" og vente på fienden. fritt frem for å snipe. snipe på lange hold. Endret 19. desember 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Næh. Gehennas WW og Endstille's Operation Wintersturm og Dominanz er perfekt for den slags. Fete greier, krigsstemning så det holder. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Har du hørt ditta? http://www.youtube.com/watch?v=_lNGULpgFRk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå