Leo_Khenir Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Denner was featured in the Danish newspaper Nyhedsavisen in Janaury when the paper conducted a test to see if the residents of Copenhagen, Denmark are generally helfpul and accomodating with one another. As part of the test, they had an old lady (Alice) drop a bag of groceries from the supermarket on the street to see if someone would take the time to assist her or everyone would just ignore her and go about his/her own business. The first person to help was none other than Michael Denner of MERCYFUL FATE/KING DIAMOND (see scan of article; Denner is in the photo on the upper right). Denner, who was getting off a bus, spotted Alice right away and immediately came to her aid. Haha... knall. Haha, minner meg på når jeg hadde vært på ond blackmetal-konsert i Oslo og skulle ta toget til Ski med mine to onde blackmetalkompiser. Her snakker vi tre gutter/menn rett rundt 20 år, i skinnjakker/-frakker + corpsepaint. Går på toget, og rett bak oss kommer ei dame med barnevogn. Han ene ser dette, og spør "Trenger du hjelp, kanskje?", og dama bare helt forskremt "Ne-eee-ei". Skal forøvrig nevnes at nevnte kompis har ganske heftig bassrøst. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvorfor hadde dere på corpsepaint når dere var på konsert? Burde vært straffet med gapestokk og nakkeskudd om man går rundt sånn. Unntaket er selvfølgelig om man spiller i bandet som har konsert, men er da lov å vaske ansiktet når man skal hjem. 3 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Da er jeg ikke alene med å mene at det er en av Satyricons beste skiver da. Jeg for min del liker alt av Satyricon helt fra The Forest is My Throne til The Age Of Nero. Er jo bare bra at et band forandrer stil og utvikler seg. Den første og den siste skiva kan ikke sammenlignes, men begge er bra! Endret 12. desember 2011 av Perfidus Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvorfor hadde dere på corpsepaint når dere var på konsert? Burde vært straffet med gapestokk og nakkeskudd om man går rundt sånn. Unntaket er selvfølgelig om man spiller i bandet som har konsert, men er da lov å vaske ansiktet når man skal hjem. Ja, det blir rett og slett litt for dumt. Var på Satyricon konsert på Jessheim i september i år og det var det to med Corpsepaint.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser ikke problemet med corpsepaint på black metal konsert. Har alltid corpsepaint selv. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Da har jeg endelig fått hørt Antichrrist's "Forbidden World". Fet vokal, kjipe riff, OK tromming og rævkjip produksjon. For no dritt! Mest feminine og ekle thrashen jeg noensinne har hørt. Endret 13. desember 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Drøyt bra coverart som forventer. Noe av det feteste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Helt rått cover. Satser på at skiva blir bra! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 RIP Chuck http://www.youtube.com/watch?v=RdWT-sEWEwo 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Wohoo! Earth kommer med ny plate i februar: Angels of Darkness, Demons of Light: II Håper de slipper en LP boks med begge albumene (I og II)! Da har det blitt annonsert at Earth skal spille på klubbdagen på Inferno neste år. Konserten tidligere i år var mildt sagt bra, så dette gleder man seg til Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=3rGOemMncBI&feature=results_video&playnext=1&list=PLC00495E2B294F8FA Godt å ha når man har "the shakes" i skolekantina. Unbelivable ninja-action. Endret 14. desember 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Satanic Speed Metal er best. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Pakke i posten, fikk disse. En del av det jeg ikke har hørt enda så blir spennende. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du har faktisk gjort et bra kjøp, frøken. Begge to er fantastiske. Ikke lenge til nytt plateslipp heller. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tantara ute med ny single. Fuck, om ikke de blir store gir jeg opp menneskeheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå