Kakebakelate Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kunne godt ha tenkt meg til å høre Opeth. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 omg, hvorfor har ikke jeg hørt på Falkenbach før? Det var jo konge fett! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Soilwork til Bloodstock Open Air Festival Faen, hvorfor kan ikke jeg skynde meg å bli 18. Trenger virkelig å få dratt på noen festivaler. At the Gates og Opeth spiller også. Veit ikke om jeg ville giddet å sett Dimmu Borgir live igjen etter den dårlige opptredenen på Sentrum Scene. Huff.. Soilwork på Screamfest var dårlige greier. Sammenlignet med BRT, Triosphere, Sahg, Vreid og Volbeat, Ja. Men fy faen, latteren satt løst under konserten med tanke på han driiit fulle fyren som prøvde seg på de tre utenlandske lesbene, og hun som begynte å sloss med typen fordi han sto og "koste" på ei annen tøs. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Sammenlignet med BRT, Triosphere, Sahg, Vreid og Volbeat, Ja. Men fy faen, latteren satt løst under konserten med tanke på han driiit fulle fyren som prøvde seg på de tre utenlandske lesbene, og hun som begynte å sloss med typen fordi han sto og "koste" på ei annen tøs. Satt å pilsa og snakka med BRT gutta jeg, så en sang av Soilwor så ga jeg opp. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 omg, hvorfor har ikke jeg hørt på Falkenbach før? Det var jo konge fett! stemmer det...det er kult ass....velkommen inn i klubben er ikke mange som hrer på han trur jeg digger sangen vandis blant annet Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Bloodstock hadde det vært jævlig interessant og tatt turen til. Swallow the sun, Opeth, Moonsorrow = nam nam. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 omg, hvorfor har ikke jeg hørt på Falkenbach før? Det var jo konge fett! stemmer det...det er kult ass....velkommen inn i klubben er ikke mange som hrer på han trur jeg digger sangen vandis blant annet Hail! Jeg er stor Falkenbach fan. Virkelig nydelig musikk. Sangen heter Vanadis, ikke Vandis Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Sammenlignet med BRT, Triosphere, Sahg, Vreid og Volbeat, Ja. Men fy faen, latteren satt løst under konserten med tanke på han driiit fulle fyren som prøvde seg på de tre utenlandske lesbene, og hun som begynte å sloss med typen fordi han sto og "koste" på ei annen tøs. Satt å pilsa og snakka med BRT gutta jeg, så en sang av Soilwor så ga jeg opp. Da gikk du glipp av Hotell Screamfest, fysj og fy. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 omg, hvorfor har ikke jeg hørt på Falkenbach før? Det var jo konge fett! stemmer det...det er kult ass....velkommen inn i klubben er ikke mange som hrer på han trur jeg digger sangen vandis blant annet Hail! Jeg er stor Falkenbach fan. Virkelig nydelig musikk. Sangen heter Vanadis, ikke Vandis Hvilket album er det beste? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Heralding the fireblade Myrkgrav Àsmegin Falkenbach Storm Windir Lumsk Noen fler og anbefale ? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Moonsorrow, Turisas, Finntroll, Agalloch og Equilibrium. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Heralding the fireblade Myrkgrav Àsmegin Falkenbach Storm Windir Lumsk Noen fler og anbefale ? korplikani og kanskje i liten grad glittertind Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Metallica live fra Wembley 07 http://rockitradio.freezoka.com/nowplaying.html For de som er interessert, bra lyd og bra stemme på Hetfield. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 MyrkgravÀsmegin Falkenbach Storm Windir Lumsk Noen fler og anbefale ? Kampfar. Spesielt sangen Norse: Lenke til kommentar
huf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Metallica live fra Wembley 07 Var ikkje berre berre å komme gjennom der, gitt. Endret 8. desember 2007 av huf Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 "TESTAMENT will release their new album, "The Formation of Damnation", in North America on April 29, 2008 via Nuclear Blast Records." Hå-hå! Knall! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Metallica live fra Wembley 07 Var ikkje berre berre å komme gjennom der, gitt. Er ikke noe lag der nå. De spilte akkurat en rimelig tight ...And Justice For All Lenke til kommentar
huf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 "TESTAMENT will release their new album, "The Formation of Damnation", in North America on April 29, 2008 via Nuclear Blast Records." Hå-hå! Knall! WoHOOOO!! Sein jul i år! (Evt. tidleg jul neste år...) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 omg, hvorfor har ikke jeg hørt på Falkenbach før? Det var jo konge fett! Om de kommer fra rogaland? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 omg, hvorfor har ikke jeg hørt på Falkenbach før? Det var jo konge fett! Om de kommer fra rogaland? er nok han tyske han snakker om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå