Skogslik Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Det er gutten sin det Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Til tross for , har jeg aldri blitt skikkelig venn med bandet. Har hatt noen skiver av de, men de er solgt nå. Føler de blekner litt i forhold til andre band med liknende utrykk. Jeg har sett de live en gang da, og da var det en langt bedre opplevelse. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Best fra det 17 sekund. Føffaen så digg. Ser ut som en ugle. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja Einherjer er for meg et av de originale bandene, selv om ikke de var særlig tidlig ute. Likte ikke så godt melodiene på et par av sangene på Norrøn. Ofte er det slik at om du liker melodien så liker du sangen, jeg synes ikke de var så spennende. Utenom åpningslåta, avslutningen og Alu Alu Leikar. Fy for en låt! Fiandene slår på skjoldet Sa me i alle fall då Trampe, skrike fra det holdet Våpen krenke våpen hardt Vær gjest under min øks i natt Spyd og sverd ler og danse Sa me i alle fall då Hogg mot det du ser og sanse Hogg mot det så bite på Dei gladaste øksene vil rå Prøv å tella dei som falle Eg høre mine egne hærskrik gjalle Alu alu laukar Kan jo gå berserk av mindre. They see me rollin', They hatin' SICK Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Alu Alu Laukar er en cover da http://www.youtube.com/watch?v=qBdf6quvpYU Endret 7. desember 2011 av Anulaibar Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Alu Alu Laukar er en cover da Ahahahahha det der var faen meg dagens! Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Einherjer er for meg er et av de virkelig dårlige bandene. Musikken er like ræva som den gamle logoen, faktisk. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Einherjer er for meg er et av de virkelig dårlige bandene. Musikken er like ræva som den gamle logoen, faktisk. Slik er det med kidsa, alltid frekke og respektløse for det som var før dem. Jeg vet akkurat hvordan det er, var ikke det fnugg anderledes selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Etterhvert som jeg har fått smaken på bedre musikk, så daler grupper som einherjer langt ned på lista mi. Måtte sette på ironbound, haha huff, er noe med den videoen ass. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Slik er det med kidsa, alltid frekke og respektløse for det som var før dem. Jeg vet akkurat hvordan det er, var ikke det fnugg anderledes selv. Skjønner ikke hva du mener. Likte Einherjer godt når ejg var yngre. Det var samtidlig som jeg digga 50Cent, Eminem og annet dritt. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Er noe med det. Da jeg var ung (hehe) hørte jeg masse på Einherjer, Finntroll ol. Har rett og slett vokst det av meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva skjedde egentlig med Iron Dawn EPen til Marduk, ble den aldri utgitt på fysisk format? Fet er den hvertfall Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nei, den blei vel gitt ut på Regain? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, stemmer det. De ga ut cden, men tenkte på vinyl Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Håpløs utgivelse. Bare bråk. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Utrolig kult album! http://www.youtube.com/watch?v=HqKZK4CV35U Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 2011/12/09 TEITANBLOOD – Purging Tongues 12" EP with etching "Purging Tongues" is the revelation of blood-stained truth from behind the wall of life. Death Metal told in blind voices, guided by mute vision from the bottomless pit. Out around the 21st of December 2011 – CD version to follow http://www.teitanblood.com/ Jadda! Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=fMHKdrccWc0 Hinsides fett og mandig! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Mmmm, deilig med litt gitaronani: Spotify Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå