Dagon Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hva synes dere om 1349 egentlig? Tror det er noe av den mest brutale musikken jeg har Driver å hører litt på Hellfire i ny og ne. Prøver å bli kjent med sangene. Hva synes du selv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har et litt komisk minne fra 1349. Så dem live på rockin for 3-4 år siden ellerno (før de slo gjennom i europa og ellers). Og lyden var så ræva at vi ikke hørte et spøtt av det vokalisten gjorde på scenen. Han sto der og skreik ballene av seg, men vi hørte ikke noenting. Temmelig artig å se på. Husker det var bare sagtann-skarp gitarlyd og skarptrommer. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Digger 1349. Nathicana, Necronatalenheten, Riders of The Apocalypse, Beyond The Apocalypse og I Am Abomination bør sjekkes ut. Forøvrig jævlig bra live. Så dem på Motstøy.. Fikk også møte Frost. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hva synes dere om 1349 egentlig? Tror det er noe av den mest brutale musikken jeg har Driver å hører litt på Hellfire i ny og ne. Prøver å bli kjent med sangene. Hva synes du selv? Jeg har Hellfire og Beyond the Apocalypse, og jeg koser meg virkelig hver gang jeg hører gjennom de. Synes de har en ganske hard struktur i musikken, skikkelig trøkk. Vokalisten Ravn har en helt unik growl, mener jeg i alle fall, den er herlig. Må vel gjøre innkjøp av flere plater av de snart. Angående "støvsuger-sounden" til 1349 så... Vel, på en eller annen måte har fått skikkelig sansen for den 1349 er noe for selv. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 1349 er ganske tøft. Digger Hellfire albumet. Broren til gitaristen jobber forresten på skolebiblotektet vårt. Han er rett å slett snål tvers igjennom. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fremdeles ikke noe Maiden på lista? Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som har hørt Alestorm da ? Piratemetal all the way De het tydligvis Battleheart tidligere, men de endret navn. Slipper si første plate 28. Januar, "Captain Morgan's Revenge" heter den. http://www.myspace.com/alestorm Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kan MOD fjerne desse fordømde smilefjesa? Blir forbanna av å sjå dei. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kan MOD fjerne desse fordømde smilefjesa? Blir forbanna av å sjå dei. Wow, du er ond du! Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 1349 er kjipt. Greit liveband, då. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) *løst* Endret 7. desember 2007 av NiceViolence Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 1349 er kjipt. Javel, du om det! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 1349 er kjipt. Javel, du om det! Og du om det. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Soilwork til Bloodstock Open Air Festival Faen, hvorfor kan ikke jeg skynde meg å bli 18. Trenger virkelig å få dratt på noen festivaler. At the Gates og Opeth spiller også. Veit ikke om jeg ville giddet å sett Dimmu Borgir live igjen etter den dårlige opptredenen på Sentrum Scene. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Soilwork til Bloodstock Open Air Festival Faen, hvorfor kan ikke jeg skynde meg å bli 18. Trenger virkelig å få dratt på noen festivaler. At the Gates og Opeth spiller også. Veit ikke om jeg ville giddet å sett Dimmu Borgir live igjen etter den dårlige opptredenen på Sentrum Scene. Huff.. Soilwork på Screamfest var dårlige greier. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har aldri hørt Soilwork live så jeg veit ikke. De er ekstreme i studio Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Not my cup of tea, men Nile derimot! raka vegen hem! Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det eg har høyrd av Soilwork har ikkje vore så veldig ekstremt. Kunne høyre på dei når eg syntes ekstremmetal alà Nile og Gorguts berre var bråk, så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå