""" Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er jo fortsatt dritfete band igjen på plakaten! Skjerpings! Morbus Chron var grunnen til at jeg hadde lyst til å bruke nærmere 1000 kroner, og når de ikke spiller så frister det lite å bruke så mye penger, gitt. Hadde egentlig ikke råd til å begynne med, men fordi Morbus Chron er så sinnsykt fett så tenkte jeg at det var verdt å leve på kuk og gammelt brød en stund. Men når de ikke spiller gir jeg faen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 For et smakløst stunt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Stort! Ante ikke det var en 777-triologi Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvem er det som kjenner hverandre her? Føler meg som en kråke i en flokk av måker. Nei si det. Jeg kjenner ingen av de som vanligvis henger i denne tråden, men det hindrer meg ikke i å kritisere musikksmaken deres. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvem er det som kjenner hverandre her? Føler meg som en kråke i en flokk av måker. Nei si det. Jeg kjenner ingen av de som vanligvis henger i denne tråden, men det hindrer meg ikke i å kritisere musikksmaken deres. Du kjenner meg - og jeg kjenner mange i denne tråden. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg kjenner ingen, men på nettet kjenner jeg noen Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kjenner ingen jeg ot: samples til Burzum-skiva... Har trua... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hørtes overraskende fett ut. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Jeg hørte på et par Burzum-låter idag, det var veldig gøy å høre, synes gitarlyden var bra. Men alle de små lydene og spesielle kjennemerkene var borte, og vokalen var ikke i nærheten. Endret 8. november 2011 av Griffar Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Naam - s/t (2009) Deilig stoner/psychedelia, litt i OM-gata, men henter også inspirasjon fra slutten av 60-tallet... http://www.youtube.com/watch?v=Z0fk08l0C8Y&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=KGnZ3YaA8RU&hd=1 edit: Endret 9. november 2011 av Anulaibar Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 ot: samples til Burzum-skiva... Har trua... Låtmaterialet er jo bra. Kanskje med unntak av Ea låter det jo fortsatt fett. Men det er jo unødvendig med nyinnspilling. Er bildet kødd? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Er bildet kødd? Nei, og kanskje det beste med hele reinspillingen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lekkert. Fursy Teyssier er kvalitet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Han mener nok dette bildet, og nei, det er ikke falskt, men så er det heller ikke Varg Vikernes. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du kjenner meg - og jeg kjenner mange i denne tråden. Joda, men du henger ikke vanligvis i denne tråden. Du henger vanligvis i trådene om mote og ladyboys. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dette minner jo litt om en ladyboy-tråd. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hansern svirrer litt rundt overalt han Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Liker lyden av denne http://www.youtube.com/watch?v=WgxGqC0txNg&feature=related Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hvem er det som kjenner hverandre her? Føler meg som en kråke i en flokk av måker. Eller en mus i et rottereir. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Stort! Ante ikke det var en 777-triologi Kan streames her http://www.pitchfork.com/reviews/tracks/12744-777-the-desanctification/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå