Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nææh, han ville ikke bli med. Han fikk nok da vi så Pledge This, en dokumentar om utroskap og en annen dokumentar om en dame på 300kg som ikke ville slutte å spise.

Endte med at jeg dro alene rett etter jobb og misset akkurat oppvarmingsbandet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg fått hørt en hel del på Njiqahdda i det siste.

Njimajkal Arts - Knall, spesielt disc 1 er massiv.

Ints.Nji.Verfatu - Veldig bra!

Mal Esk Varii Aan - Veldig bra!

Yrg Alms - Et mesterverk!

Fortu Manske Orta - Kjedelig.

Roots To The Sky - Ræva!

The Path Of Liberation From Birth And Death - Dritt. Håpløs utgivelse!

Får sjekke ut noen flere skiver i løpet av uken.

http://www.youtube.com/watch?v=T_eE1G8BNIc

Runk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=eChsIcNihjY&feature=channel_video_title

Noe for deg, Skogslik? Kjøpte nettopp tapen hos Barghest

Fy faen for en stemning! Noe for meg uten tvil, bestilt, bestilt og bestilt!!!

Necrosodomic...: Aldri hørt om Njiqahdda, men etter det du har postet her nå så skal det sjekkes kraftig ut! Får starte me de albumene du mener er bra!

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Necrosodomic...: Aldri hørt om Njiqahdda, men etter det du har postet her nå så skal det sjekkes kraftig ut! Får starte me de albumene du mener er bra!

Garantert noe for deg, ja. Yrg Alms og Njimajkal Arts burde prioriteres først. Bandet har funnet sin egen greie, og jeg kan ikke komme på et band som låter likt. Så til nå har jeg falt for alle de atmosfæriske black metal skivene jeg har hørt, mends det progressive drittet, drone/ambient greiene er håpløst, selv for en som er glad i den typen musikk. Neofolk greiene er vel greit og, men kun greit. Men har igjen jævlig mye å sjekke ut, men jobber meg sakte men sikkert fremover.

Njimajkal Arts finnes i både enkelt- og dobbeltalbum. Dobbeltalbumet inneholder to lange låter med ambient som funker perfekt som en avslutning på skiva, så ville prøvd og finne den.

Lenke til kommentar

NB! Dessverre har det seg slik at vokalisten i Morbus Chron har blitt lagt inn på sykehuset og blir neppe utskrevet før den attende. Morbus Chron må naturlig nok da avlyse deres konsert. Kjipe greier, men slikt kan uheldigvis skje. De andre bandene går som planlagt.

Jaja, da driter man i den konserten.

Lenke til kommentar

NB! Dessverre har det seg slik at vokalisten i Morbus Chron har blitt lagt inn på sykehuset og blir neppe utskrevet før den attende. Morbus Chron må naturlig nok da avlyse deres konsert. Kjipe greier, men slikt kan uheldigvis skje. De andre bandene går som planlagt.

Jaja, da driter man i den konserten.

Er jo fortsatt dritfete band igjen på plakaten! Skjerpings!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...