""" Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Herrefred så produktive Njiqahdda er. 4 skiver og 5 EPer så langt i år. 19 skiver og 28-30 EPer siden 07. Rekker faen meg aldri å virkelig sjekke ut noe før de spyr ut ti nye skiver. HNGH!!! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har bestilt Void Meditation Cult selv, Von/Beherit worship er fint. Terratur tar inn Funeral Bitch. Bestilte Sabbat - Evoke LP fra Hells Headbangers 16 September, men har ikke fått noe i posten. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Eneste jeg har er et order nummer, 66776. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Herrefred så produktive Njiqahdda er. 4 skiver og 5 EPer så langt i år. 19 skiver og 28-30 EPer siden 07. Rekker faen meg aldri å virkelig sjekke ut noe før de spyr ut ti nye skiver. HNGH!!! Ga opp det bandet i 08. Orker ikke engang prøve å holde følge en gang! Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Du burde fortsette. Yrg Alms fra 2009 er et forbanna mesterverk. Gedigent. Massivt. Schvært. Skal prøve meg på Roots to the Sky... fra 2010 og The Path of Liberation from Birth and Death fra 2011 i løpet av kvelden. Spent, ja! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Taegnuub - Ishnji Angma er i alle fall et dritfett album og bør sjekkes ut. Tror faktisk at jeg har har hele albumet oppimot 30-40 ganger total nå. The Path of Liberation From Birth and Death er forresten et helt sprøt album. Høres ut som et litt mindre seriøst Deathspell Omega på syre. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Har ikke oversikt over de skivene jeg har hørt. For alt jeg vet kan det hende jeg har hørt Roots to the Sky..., The Path of Liberation From Birth and Death og Taegnuub - Ishnji Angma. Jævlig usikker. Men de atmosfæriske black metal skivene har helt klart vært best, og de tekniske sakene har vært ganske slitsome. Og "et litt mindre seriøst Deathspell Omega på syre" høres helt jævlig ut. Som om DSO ikke er kjipt nok fra før. Jeez! Nå er jeg plutselig veldig lite spent. Endret 3. november 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det jeg har hørt er veldig bra. Men orker bare ikke holde følge med band som spyr ut skiver på den måten! Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fult forstålig. Men Yrg Alms. Du kommer til å digge den. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 heisann alle jøder. i dag onanerer jeg til megadeth og disturbed. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 ...og jeg runker meg i søvn til Emperor. 1 Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 heisann alle jøder. i dag onanerer jeg til megadeth og disturbed. Hva med litt Poison? Jeg har hørt at det skal funke bedre for sånne som deg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3nQaFJXbA1E Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Ht7PIHEwzPc Takk meg senere, jeg må sove nå .. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hoho. Flere som får humoristisk sans etter klokka to. Nå er jo metallen stort sett runkemusikk i utgangspunktet, so what the wank? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) The single is out as limited, coloured etched vinyl 7" and digital download. Picture has been drawn by Fursy Teyssier again, and it is an edited excerpt from the full "Les Voyages De L'Âme" cover. The band also made a teaser video for the Autre Temps track. Skal komme tidlig i desember. Litt skuffende at det kun er en single. Hadde trodd det skulle være en EP. Endret 4. november 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Her er teaseren http://www.metalunderground.com/news/details.cfm?newsid=73472 Endret 4. november 2011 av Vowels Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jupp, så den før i dag. Låter jo lovende, selv om tjue sekunder er litt lite. Men det er Alcest. Kan jo ikke bli noe annet enn suverent. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Enig med deg der. Vanskelig å si mye ut fra det kortet klippet, men alt annet fra Alcest er supert så satser på denne blir like bra. Vil egentlig ikke være enig med deg etter du kalte DsO kjipt, faen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Om man har god musikksmak vil man alltid si seg enig med meg, og glede seg over det. Pratet litt på Njiqahdda i går. Er midt i Roots to the Sky... nå, og dette er jo bare svada og tull. Håpløs musikk. Tull og tøys. Dritt, avføring, jødepels. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå