Programvare Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Headbanger's Ball begynte akkurat nå. Det bandet som går nå var mereklige greier edit: FOAD: Fenriz onanerer annenhver dag Endret 6. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nokon som kan anbefale eit bra epic doom band? Tenker i gata til Candlemass, Solstice, Solitude Aeturnus f.eks. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Pokker, Kampfar var deilig. Ordentlig patriotisk var det også. Noen som kan anbefale et album? Kampfar er et band du går veldig lei av. Jeg hadde en periode der jeg kjøpte alle albumene, men gikk fort lei av det hele. Uansett, sjekk ut "Fra Underverden" og "Mellom Skogkledde Åser". Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hei, noen som blir med ut og brenner ei kirke? Nei, men jeg blir med å jule opp deg På hvilket grunnlag? At jeg spøker litt? Ikke kom å si at du er så "trve kvlt" at du ikke har selvironi Det er jo slik folk ser på oss "tung-rock satanister". Endret 6. desember 2007 av Zaran Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, noen som blir med ut og brenner ei kirke? Nei, men jeg blir med å jule opp deg På hvilket grunnlag? At jeg spøker litt? Ikke kom å si at du er så "trve kvlt" at du ikke har selvironi Det er jo slik folk ser på oss "tung-rock satanister". Jeg var vel like serriøs som deg tenker jeg. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kanskje fordi kyrkjebrenning og kyrkjebrenningsvitsar er ca. like kjipt som testikkelkreft. Men bare kanskje. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Torpern: Yes, jeg kunne vært litt mer åpen for sarkastisk tolking selv. Kanskje fordi kyrkjebrenning og kyrkjebrenningsvitsar er ca. like kjipt som testikkelkreft. Men bare kanskje. Testikkelkreft er jo relativt kjipt for den mannen det gjelder. Det samme for den menigheten som får sin kirke oppbrent. Men JEG derimot, smiler hver gang jeg hører om kirkebranner. Kanskje jeg høres ufølsom ut, men at slikt skjer ser jeg faktisk ikke på som noe veldig negativt. Det finnes positive ting i alt, alt etter hvilket synspunkt man ser det fra. Til og med krig. ANYWAYS, jeg gleder meg som en unge til det nye Ayreon-albumet! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) De kan gjøre hva de vil med kirkene, men gravplassene kan få stå i fred. -- Kan faenmeg ikke si no på stemmen til Attila gitt. Endret 6. desember 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 De kan gjøre hva de vil med kirkene, men gravplassene kan få stå i fred. -- Kan faenmeg ikke si no på stemmen til Attila gitt. Det var ein herleg konsert! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Aahh, Helloween og Gamma Ray i morgen Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei, noen som blir med ut og brenner ei kirke? Nei, men kan godt være med å ta en barnehage. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Headbanger's Ball begynte akkurat nå. Det bandet som går nå var mereklige greier edit: FOAD: Fenriz onanerer annenhver dag So? Jeg onanerer hver dag. Da er jeg mere tr00 enn han. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Headbanger's Ball begynte akkurat nå. Det bandet som går nå var mereklige greier edit: FOAD: Fenriz onanerer annenhver dag So? Jeg onanerer hver dag. Da er jeg mere tr00 enn han. Du må ofre ei jomfru til satan først, drikke blodet hennes, og så pule henne mens hun brenner. Da er du mest Trve av alle. Det sa ihvertfall Enslaved backstage på Steinkjerfestivalen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Så å spise babyer til frokost hver søndag kl 07:06 (teknisk sett 06:66) teller ikke altså? Hmf. Endret 7. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hva synes dere om 1349 egentlig? Tror det er noe av den mest brutale musikken jeg har Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hørte litt på YouTube... fy faen det var brutale saker. o_O Samtidig ganske kult. Edit: Fy faen for en rå trommis! Endret 7. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Syns ikke det er så brutalt pga det spesielle lydbildet de har. Det TRØKKER ikke i basstrommene, men er veldig mye diskant/necrolyd. Men det er drøyt, ja. Men ikke brutalt syns jeg. Vader er brutalt. 1349 er necro. Forskjellige ting mener jeg. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 1349 er min definisjon på støvsugermetall. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 1349 er min definisjon på støvsugermetall. Sjekk ut Cryptic Winds. Fett som eff, men krever virkelig at man tåler necrostøvsugerlyd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Lyden minner mye om SSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH hele tida, ja. Med noe skriking på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå