Vowels Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=oGqqg4F-oAQ Til alle som gikk glipp av konserten på lørdag. Spesielt deg Cyp Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) OTOH er farlig fett. Snart Västerås nå! GOD STEMNING. Endret 24. oktober 2011 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Spesielt deg Cyp Det gjør vondt… Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Execration var som forventet sinnsykt fett, for en maktdemonstrasjon! Hadde store forventninger til OTOH pga hypen, og det var kjipt, men har ikke hørt noe spesielt på bandet før heller. Kadotus var kjedelig, så vi gikk. Fylla var brutal. Åh herre. Casper er fet. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Execration var som forventet sinnsykt fett, for en maktdemonstrasjon! Hadde store forventninger til OTOH pga hypen, og det var kjipt. LOL er du homse eller? Selvfølgelig var OTOH bedre enn det småkjipe oppvarmingsbandet kalt Execration som vralta seg på plass og sto å gnukka og jokket litt. Vokalen sugde også massivt i forhold til svensken i OTOH. OTOH fylte rommet med røkelse og kjørte skikkelig show, det var saker. Svensken skreik til han besvimte omtrent, og svetten rant fra steder du aldri har hørt om. Takk for meg. Jeg har peil. Endret 24. oktober 2011 av Mchansern 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Luctus(?)/vokalisten i OTOH var ganske stusselig. Som en Erik Danielsson-light. Synes at OTOH ble for snilt. Hadde forventet noe stygt og ekkelt. Endret 24. oktober 2011 av Necrosodomic Proctólogo 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 LOL er du homse eller? Selvfølgelig var OTOH bedre enn det småkjipe oppvarmingsbandet kalt Execration som vralta seg på plass og sto å gnukka og jokket litt. Vokalen sugde også massivt i forhold til svensken i OTOH. Takk for meg. Jeg har peil. Hmm... hvilke(t) death metalband har du sett live før, eller, på skive? Hadde sett rimelig mongo ut med Execrations musikk og OTOHs eller Kadotus' sceneshow, passer bare ikke sammen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Massacre er et av de beste death metal bandene jeg har sett live. Trenger ikke allverdens effekter for å lage et bra live show. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 LOL er du homse eller? Selvfølgelig var OTOH bedre enn det småkjipe oppvarmingsbandet kalt Execration som vralta seg på plass og sto å gnukka og jokket litt. Vokalen sugde også massivt i forhold til svensken i OTOH. Takk for meg. Jeg har peil. Hmm... hvilke(t) death metalband har du sett live før, eller, på skive? Hadde sett rimelig mongo ut med Execrations musikk og OTOHs eller Kadotus' sceneshow, passer bare ikke sammen. Jeg troller som faen, har jo ikke sett noe. Pus <3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg visste jo det, måtte få frem poenget mitt. Execration live var helt forjævlig fett. http://www.youtube.com/watch?v=WnO6yjkoU84 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Synes både Execration og OTOH leverte. Førstnevnte hadde jeg kun tatt en rask lytt på før konserten, noe jeg angrer på. Dritbra band. OTOH var høydepunktet for min del og absolutt best av bandene. Hakket bedre enn sist jeg så dem. Kadotus orket jeg kun å se to låter fra, smått kjedelig og kanskje litt for mye alkohol innabords. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det er ikke noe som heter for mye alkohol før du: #1 - spyr ned dassen på rockefeller og blir kastet ut fordi du er redd vaktene skal smelte legitimasjonen din. (denne er egentlig i grenseland) #2 - Du er død. 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 #1 - spyr ned dassen på rockefeller og blir kastet ut fordi du er redd vaktene skal smelte legitimasjonen din. (denne er egentlig i grenseland) Denne kommer til å følge meg resten av livet ikkesant? :'( Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Med mindre du blir med på ABM og hjelper meg med å få Rihanna som pausemusikk. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 OTOH er sikkert tøft live, men fra det kippet jeg hørte over virket det ganske så kjedelig etter min smak. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Spesielt deg Cyp Det gjør vondt… Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=296y95YegVQ&feature=related Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=iQbdHp8xAMM slicker than grease. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hva synes dere om svenske Antichrist? Debuten ble sluppet for en måned siden. Er ikke ofte jeg gidder å høre på thrash, men det her er dritfett. http://www.youtube.com/watch?v=usg6K95Ha2I Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå