Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var det sikkert. Men det gjør ikke bandet bedre på skive. Synes Ne Obliviscaris, og Emperor og Inno a Satana-låta er bra, resten suger.

Men blir jo litt som Phanteon I. Middelmådig på skive, og første gang jeg så de med full besetning var det kun helt greit. Når jeg så de igjen noen år etterpå, uten cello-osa, så var det max knall!

 

Og jeg skal på Zerozonic i dag. Kan ikke fordra den typen musikk de spiller, men gud som jeg har trua på en fet konsert i kveld. :)

Lenke til kommentar

Har trua på Zerozonic live ja, tilogmed Jonsrud liker det så. Har ene demoen her, som Peisy sendte meg for et års tid siden, men funker ikke helt på skive, men live, der er jeg skråsikker på at det funker som faen! Typisk livemusikk. Emperor var forresten magisk, og tilogmed du hadde digga det. Åsmund syntes det var fett, og Emperor er jo ikke helt han det heller.

 

 

Skal sjekke det ut i morra, nå har ABBA blitt til Creedence. Faen.... Creedence og øl, kan man ha det særlig bedre?

Lenke til kommentar

Hadde sikkert digga Emperor, men hadde neppe nådd opp på topp ti uansett. Moonsorrow, Alcest, Sigh, Boris, Gallhammer, Sabbat, Destruction, Åsemgin, Negura Bunget og andre er vansklig og toppe. Faen så mye bra! Men joda, Emperor er sikkert fett live. Det samma var Immortal under årets Inferno. HE HE HE HE HE H! DEN SCHVÆI!!!!

 

Bare noen får booka Swalloed, Krypts og Morbus Chron til Oslo nå så blir det bra. De tre sammen er det få band som kan slå. Hohoh, det hadde vært drøyt.

Lenke til kommentar

Jeg gjør faktisk det, for Immortal var faktisk så fett. Og du kjenner til skuffelsen ved siste Immortal gig jeg så? Da jeg dro hjem halvveis i konserten fordi det var ræva. Men både jeg og DJCPG koste oss som faen her. Skulle venta med å bli syk til etter Inferno. Bare et tips til neste år, LZM. :cool:

Lenke til kommentar

Blitt hekta på noe av det rareste jeg har vært borti på lenge. Dette nokså interessanne enmannsprosjektet kan kanskje best beskrives som "plantesvartmetall". Men det kan jo selvsagt diskuteres om dette kan kalles svartmetall i det hele tatt.

 

The songs of Botanist are told from the perspective of The Botanist, a crazed man of science who lives in self-imposed exile, as far away from Humanity and its crimes against Nature as possible. In his sanctuary of fantasy and wonder, which he calls the Verdant Realm, he surrounds himself with plants and flowers, finding solace in the company of the Natural world, and envisioning the destruction of man. There, seated upon his throne of Veltheimia, The Botanist awaits the day when humans will either die or kill each other off, which will allow plants to make the Earth green once again.

 

Kanskje mer interessant enn bra. Mildt sagt et interessant valg å ha dulcimer som hovedinstrument. Men jeg elsker alt ordspillet i låtene, gjør en biologistudent glad. :D Sangtittelen under er latin for blodurt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blitt hekta på noe av det rareste jeg har vært borti på lenge. Dette nokså interessanne enmannsprosjektet kan kanskje best beskrives som "plantesvartmetall". Men det kan jo selvsagt diskuteres om dette kan kalles svartmetall i det hele tatt.

 

The songs of Botanist are told from the perspective of The Botanist, a crazed man of science who lives in self-imposed exile, as far away from Humanity and its crimes against Nature as possible. In his sanctuary of fantasy and wonder, which he calls the Verdant Realm, he surrounds himself with plants and flowers, finding solace in the company of the Natural world, and envisioning the destruction of man. There, seated upon his throne of Veltheimia, The Botanist awaits the day when humans will either die or kill each other off, which will allow plants to make the Earth green once again.

 

Kanskje mer interessant enn bra. Mildt sagt et interessant valg å ha dulcimer som hovedinstrument. Men jeg elsker alt ordspillet i låtene, gjør en biologistudent glad. :D Sangtittelen under er latin for blodurt.

 

Plukka faktisk opp debuten til Botanist fra aquarius for en stund siden. Jævlig weird musikk. Men på en måte litt bra også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...