Bytex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fort deg å høre på det før det blir kult. Da suger det nemlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Necrosodomic: Hipster-BM? Book of Sand, Mürmuure. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Vel, har du hørt nye Wolves In The Throne Room da? 8.6/10 og "Best New Music" fra Pitchfork, yo. Jupp. Veldig bra skive, selv om den ikke når helt opp til Two Hunters. Sånn ca. på nivå med Black Cascade. Necrosodomic: Hipster-BM? Book of Sand, Mürmuure. Murmuüre har du anbefalt før, og skiva falt i smak her. Men jeg er mer ute etter indierock med fuzz, som en eller annen andmelder kalte Wolves in the Throne Room, Deafheaven, Altar of Plagues, Weakling og sånne band. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Åh, da er jeg litt mer blank. :> Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Men jeg skal sjekke ut Book of Sand. Lyrical themes: Anarchy, Feminism, Veganism, Anti-Racism Hohoh! "Destruction, Not Reformation" fikk 0/100 av en kis. Spennende, spesielt med tanke på at han har gitt SOjme kind of Monster 92/100. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Hm..veganer-blackmetal. Det må da bli litt...blod-fattig. HAHAHAHAHAHHA.. Endret 27. september 2011 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Synes ikke Wolves in the Throne Room er spesielt bra egentlig. Murmuüre er fett. Venter på å få denne i posten, knuser det meste av dagens death http://www.youtube.com/watch?v=JexX_YfudwY Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Death Strike er suverent. Samme gjelder Master, som er bandet til Paul Speckmann fra Death Strike. De skivene jeg har hørt er i allefall jævlig fete. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Men jeg skal sjekke ut Book of Sand. Lyrical themes: Anarchy, Feminism, Veganism, Anti-Racism Hohoh! "Destruction, Not Reformation" fikk 0/100 av en kis. Spennende, spesielt med tanke på at han har gitt SOjme kind of Monster 92/100. Du ville jo ha hipster. :> Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Why does the hipster always have 2nd degree burns in his mouth? He has to eat the pizza before it it's too cool. Altså, du må skynde deg å høre på hipster-bandene før alle andre gjør det, for da må du si "det er ikke bra nå som alle hører på det". Som hipster altså. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=rUJoPoNYQQI Jeg liker min black metal jentete. Edit: Og i siste Terrorizer nevner Wolves in the Throne Room gutta at de skal holde på til februar, så er det slutt, og at det ikke blir noen flere utgivelser. Kun konserter frem til da. Endret 27. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Necro: Krallice, Hypomanie, Westering, Sleeping Peonies, A Forest of Stars, Clair Cassis, Canis Dirus, Fäulnis, Heretoir, Svarthi Login, Total Negation. Roads to Judah er forresten helt sjef. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Allright. Westering, Sleeping Peonies, Fäulnis og Total Negation har jeg ikke hørt. Skal sjekkes ut. Clair Cassis er jævlig fett. Som en poppa og enda bedre utgave av Velvet Cacoon. Digg! Aye! Suveren skive! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Pause fra skrikinga her: Det er få som har så knusedeilig cleanvokal som David Readman. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen som kan anbefale noen bra First wave of black metal band? Hører en del på Celtic Frost, Bathory, Mercyful Fate og Venom. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hellhammer, Bulldozer, Von, Root, Sarcofago, Blasphemy. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hellhammer, Bulldozer, Von, Root, Sarcofago, Blasphemy. Har en Best of plate som inneholder noe fra de bandene (Fenriz presents), Sacrofago falt veldig i smak, noe å anbefale fra den gaten? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 INRI! Mesterverk av en plate. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 sexrambo fagoattakk Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har en Best of plate som inneholder noe fra de bandene (Fenriz presents), Sacrofago falt veldig i smak, noe å anbefale fra den gaten? Både INRI og Rotting er suverene plater. Og om Sarcofago skulle falle i smak kjører du på med Abhorer, som er sånn ca. like bra. Og noen anbefalinger med greier fra 80-tallet utover de Ginecólogo Necrolamedor nevnte: Sodom - In the Sign of Evil og Obsessed by Cruelty Vulcano - Bloody Vengeance Holocausto - Campo de Extermínio Sabbat - Sabbat, Born by Evil Blood, Desecration, The Devil's Sperm Is Cold og The Seven Deadly Sins Root - Dema (demosamling med demoene fra 80-tallet) Men egentlig burde du sjekk ut alt av Sabbat, Root's 2-3 første skiver (selv om alt er krem), samt band som Mortuary Drape (de tre første), Mystifier (tre første), Master's Hammer (to første), Tormentor (begge demoene) og Törr (de to første). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå