Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette tar kaka :D

 

Arendal 06.12.07

Prophetic avlyst grunnet julebord (Arendal 15/12)

 

Litt tabloide nyheter her, men allikevel en kjip realitet for Prophetic.

 

Bandet skulle ha spilt konsert i Arendal, på Kulturcafeen, lørdag 15. desember, men ble offer for en snuoperasjon. "Denne gig'en ble avtalt skriftlig via mail i september" får vi vite. "...og plutselig kom det en mail."

 

Mailen det siktes til forteller at daglig leder ved Kulturcafeen har satt ned foten bare dager før konserten, fordi hun ikke tar sjansen på å ha en metalkonsert i disse julebordtider. Det avsluttes med å påpeke at Arendal er en veldig 'smal' by.

 

Vel. Jeg vet ikke jeg, men hadde jeg hatt noe med dette å gjøre hadde jeg gått til en eller annen avis. For skrevne kontrakter som bare blir avlyst på dette grunnlaget suger maks. Og legger man til grunn at metalfolk generelt er mye roligere enn vanlige 'julebordgåere', slår det meg som ganske fordomsfullt. Man forstår når bandet velger å avlyse grunnet "...uprofesjonalitet fra arrangør."

 

Prophetic@Myspace

 

Nei vi kan jo ikke ha sånne slemme metalfolk springende rundt i disse julebordtider :woot:

Lenke til kommentar
Noen andre en meg som liker Enslavement of Beauty?

 

Beste Svart Metall bandet ever!

 

Enslavement of Beauty - C17-H19-N03-H20 <-- Må bare høres! <3<3

 

Du finner de på MySpace og youtube :)

På langt nær det værste jeg har hørt. Ganske lett å høre at de er klassisk inspirert ihvertfall.

 

synd de ikke eksisterer da..

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar
Gorgoroth skal til Wacken. :D

 

They just confirmed a headliner show for Wacken on August 1st, Black Stage. Be prepared for a spectacular exclusive show at W:O:A. more blasphemic than the Krakow show. If you are a prude or sheepish person, this is your nightmare.

 

Spennende. Jeg må komme meg på Wacken til neste år.

 

Gorgoroth headliner? Står det dårleg til med Wacken i år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...