Katatonia Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Jeg synes stemmen til King Diamond passer perfekt til musikken og tekstene. Men jeg skjønner samtidig at noen synes det kan være noe komisk å høre på. En av mine favorittsanger må være Abigail. Synes han gjør en svært god jobb på den sangen, og hele albumet generelt. Jeg liker band som har vokalister som er litt krevende å høre på da. Kan gi dere noen eksempler: http://www.youtube.com/watch?v=8N_CgujIAgk&fmt=18 http://www.youtube.com/watch?v=bnYb1To0D_E&fmt=18 http://www.youtube.com/watch?v=LZQ67whM_ZE&fmt=18 Endret 17. september 2011 av Katatonia Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 King Diamond er konge, både med Mercyful Fate og King Diamond. Suveren vokalist! Melissa er best av alt han har gjort, men Abigail og Don't Break the Oath som delt nummer to. Metallica har aldri gjort noe annet enn å ødelegge Mercyful Fate-låter. Dårligste coverversjonene jeg noensinne har hørt. Flaut! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 King Diamond er konge, både med Mercyful Fate og King Diamond. Suveren vokalist! Melissa er best av alt han har gjort, men Abigail og Don't Break the Oath som delt nummer to. Metallica har aldri gjort noe annet enn å ødelegge Mercyful Fate-låter. Dårligste coverversjonene jeg noensinne har hørt. Flaut! Han har laget mange fantastiske album, men enig i at Melissa er det beste. Coverversjonen til Metallica er jævlig bra, synes nå jeg. Men, meg om det selvsagt Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har bare hørt en god Mercyful Fate cover så langt, og det var den som introduserte meg for bandet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg hater Emperor sin cover også. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Den er godkjent, men kjip i forhold til resten av albumet. Bonuslåter burde egentlig ikke være lov. Endret 19. september 2011 av Vowels Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Resten av albumet er like kjipt, med unntak av Inno a Satana som er fet. Og bonuslåter burde være lov, men send de gjerne med på en egen CD og i et pappcover eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Bonuslåter er sinnsykt irriterende. Ganske bra cover (tross kjipt band): Har egentlig aldri kicka på King Diamond; Mercyful Fate er uansett mye fetere. Resten av albumet er like kjipt, med unntak av Inno a Satana som er fet. Og bonuslåter burde være lov, men send de gjerne med på en egen CD og i et pappcover eller noe sånt. Nei og ja... Endret 19. september 2011 av Anulaibar Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Resten av albumet er like kjipt, med unntak av Inno a Satana som er fet. Og bonuslåter burde være lov, men send de gjerne med på en egen CD og i et pappcover eller noe sånt. Det er ikke annet å forvente at dagens ungdommer gjør opprør mot sine foreldres musikksmak. Det er ikke sjokkerende, det er forutsigbart. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=W8KGPLKzwjs Tidenes låt! Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hahaha! Fy faen, den der er det lenge siden jeg har hørt. Husker du bandet med coverart hvor to stykker utkledd som vikinger holder et par småbarn? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, storartet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Jd4oTZabos8 Runk, runk, runk! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Mulig jeg er jævla treg eller noe, men jeg har først i det siste virkelig fått øra opp for Cumshots. Just Quit Trying-plata er jo faen så magisk. Jeg elsker den tatoverte kosebamsen Kristopher Schau. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Velkommen etter, sånn 10 år etter Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jo, takk. Føler egentlig jeg har gått glipp av noe. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Enig i at plata er dritfet. En av favoritt "sing-along"-platene mine. Sisteskiva A Life Less Necessary er heller ikke så ille! Bør sjekkes ut hvis du likte Just Quit Trying. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Så dem for 8 år siden på en pub i Oslo, de varmet opp for Entombed. De blåste nesten hovedbandet av scenen, og Schau klatret rundt i lysarmaturen som en apekatt. For meg var han da bare kjent som en morsom fyr på P3. Endret 19. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå