Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Problemet ligger ikke hos Spotify, men hos plateselskapene. Om du har musikk du vil ha der, som ikke er der, skyldes det enten at: 1, spotify ikke kjenner til de: (send et tips, og de sjekker opp!) eller at 2, plateselskapet er pengegriske og vil ikke dele musikken sin via Spotify.

Jeg tenker på veldig mye musikk som ikke gis ikke ut av plateselskaper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC: Facebookintegrasjon, ingen minimal-view, den utrolig dårlige playlisthåndteringen, ingen equalizer og selvfølgelig den ubrukelige albumrefereringen (skiller ikke skikkelig på single/album f.ex). Det føles også nokså klumpete, lite fleksibel.

 

Android: Oh boy, denne er liksom kremeksempelet på useless. Treg scrolling, lite intuitiv, mangler funksjoner, krasjer i tide og utide (det å skifte fra phone speaker -> bluetooth krasjer den), ingen "force sync", latterlig dårlig søk, ingen gesture for å scrolle helt til bunn i playlists, ikke mulig å manipulere playlists skikkelig (prøvd å legge til én låt i en playlist uten å starte avspilling? Det har jeg) for å nevne noe.

Lenke til kommentar

.... Anbefaler dere også btw og skaffe en cd spiller på kjøkkenet, knall bra når man skal spise.

trengs ikke, anlegget mitt spiller så høyt at jeg kan ta meg en skitur og uansett høre musikken som står og durer hjemme. så en cd-spiller til innenfor mine fire vegger er ikke nødvendig..

Samme her, anlegg i stua. Første jeg gjør når jeg står opp er å finne en tilfeldig plate å setter den inn i spilleren. Så står dusjing, frokost etc på agendaen.

 

PENTAGRAM (US) på John Dee 7/12!

 

http://rockefeller.no/jd071211.html

 

Jeg kommer!

Herlig, skal definitivt på den konserten. Trodde alt håp av ute etter Inferno.

 

Angående Spotify diskusjonen lenger opp her. Genialt opplegg, bruker det ganske mye når jeg har besøk, vors osv. Funker kjempebra til å høre på "populærmusikk" jeg ikke gidder å kjøpe fysisk.

Lenke til kommentar

PENTAGRAM (US) på John Dee 7/12!

 

http://rockefeller.no/jd071211.html

 

Jeg kommer!

 

Instant stå. Men irriterende at et så kjent band blir booka på en av Oslos minste scener. Er så forbanna trangt på John Dee. Står jo klemt helt opptil baren. Sprøtt å tenke på at Pentagram spilte doom metal i 1978, da var jeg ett år gammel.

Også smått utrolig at de ikke klarte å gi ut sin første fullengder (1985) før 14 år etter de startet opp.

 

Oppdaget ikke Doom selv før jeg fant My Dying Bride på tidlig 90-tallet et sted.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men irriterende at et så kjent band blir booka på en av Oslos minste scener. Er så forbanna trangt på John Dee. Står jo klemt helt opptil baren.

 

Jævlig deilig da. Ingenting er like fett som konserter i små lokaler. Helt suverent! Må kjøpe billett så fort det slippes i allefall. Pentagram var mildt sagt jævlig bra under Inferno tidligere i år.

Lenke til kommentar

Joda, Bytex. Det blir metalvors i stua til Vowels. Tidenes metalforumparty før Pentagram. :)

Jøss, det blir det ja. Nei. Jeg kommer til å vors før OTOH og Kadotus konserten, så hvis det er noen som vil komme kan de sende meg PM. Pentagram kan noen andre stå for :)

Endret av Vowels
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min erfaring med slikt er at alle skal drikke "litt mere" og vente enda litt lengre og enda litt lengre, må få tømt denne spritflaska, vente vente, og når man endelig kommer frem er konserten halvferdig.

 

Evt har en av gjengen lavere alkoholgrense enn andre, og henger rundt og er deppa og vil spy hele tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...