Abigor Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Problemet ligger ikke hos Spotify, men hos plateselskapene. Om du har musikk du vil ha der, som ikke er der, skyldes det enten at: 1, spotify ikke kjenner til de: (send et tips, og de sjekker opp!) eller at 2, plateselskapet er pengegriske og vil ikke dele musikken sin via Spotify. Jeg tenker på veldig mye musikk som ikke gis ikke ut av plateselskaper. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Er ukjent med hvordan spotify håndterer de uten plateselskaper. Jeg har et album fra "Cypher Tales" som er noe fransk undergrunnselektronika, men klarer ikke å se om det er lansert via et plateselskap. *edit* Og klienten til Spotify er jo knallbra. Endret 12. september 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Isåfall forstår jeg at du trives i miljøet du gjør. Klienten(e) er vanvittig dårlige. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 PENTAGRAM (US) på John Dee 7/12! http://rockefeller.no/jd071211.html Jeg kommer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva er egentlig galt med klienten? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 PC: Facebookintegrasjon, ingen minimal-view, den utrolig dårlige playlisthåndteringen, ingen equalizer og selvfølgelig den ubrukelige albumrefereringen (skiller ikke skikkelig på single/album f.ex). Det føles også nokså klumpete, lite fleksibel. Android: Oh boy, denne er liksom kremeksempelet på useless. Treg scrolling, lite intuitiv, mangler funksjoner, krasjer i tide og utide (det å skifte fra phone speaker -> bluetooth krasjer den), ingen "force sync", latterlig dårlig søk, ingen gesture for å scrolle helt til bunn i playlists, ikke mulig å manipulere playlists skikkelig (prøvd å legge til én låt i en playlist uten å starte avspilling? Det har jeg) for å nevne noe. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 PENTAGRAM (US) på John Dee 7/12! http://rockefeller.no/jd071211.html Jeg kommer! Blir så JÆVLA bra! Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Enig. Lukter bacon lang vei. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 .... Anbefaler dere også btw og skaffe en cd spiller på kjøkkenet, knall bra når man skal spise. trengs ikke, anlegget mitt spiller så høyt at jeg kan ta meg en skitur og uansett høre musikken som står og durer hjemme. så en cd-spiller til innenfor mine fire vegger er ikke nødvendig.. Samme her, anlegg i stua. Første jeg gjør når jeg står opp er å finne en tilfeldig plate å setter den inn i spilleren. Så står dusjing, frokost etc på agendaen. PENTAGRAM (US) på John Dee 7/12! http://rockefeller.no/jd071211.html Jeg kommer! Herlig, skal definitivt på den konserten. Trodde alt håp av ute etter Inferno. Angående Spotify diskusjonen lenger opp her. Genialt opplegg, bruker det ganske mye når jeg har besøk, vors osv. Funker kjempebra til å høre på "populærmusikk" jeg ikke gidder å kjøpe fysisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) PENTAGRAM (US) på John Dee 7/12! http://rockefeller.no/jd071211.html Jeg kommer! Instant stå. Men irriterende at et så kjent band blir booka på en av Oslos minste scener. Er så forbanna trangt på John Dee. Står jo klemt helt opptil baren. Sprøtt å tenke på at Pentagram spilte doom metal i 1978, da var jeg ett år gammel. Også smått utrolig at de ikke klarte å gi ut sin første fullengder (1985) før 14 år etter de startet opp. Oppdaget ikke Doom selv før jeg fant My Dying Bride på tidlig 90-tallet et sted. Endret 12. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Folkens, i dag slippes Arch/Matheos!!!!!!!!!!!!!!!! var bare det jeg ville si Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Men irriterende at et så kjent band blir booka på en av Oslos minste scener. Er så forbanna trangt på John Dee. Står jo klemt helt opptil baren. Jævlig deilig da. Ingenting er like fett som konserter i små lokaler. Helt suverent! Må kjøpe billett så fort det slippes i allefall. Pentagram var mildt sagt jævlig bra under Inferno tidligere i år. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Billett skal handles til uka. Fy faen, kåtskapens safter skal flyte! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Samme her, anlegg i stua. Første jeg gjør når jeg står opp er å finne en tilfeldig plate å setter den inn i spilleren. Så står dusjing, frokost etc på agendaen. Jeg ønsker jeg kunne gjort det samme, men nå bor jeg jo hjemme da så man må ta litt hensyn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Har selvsagt ingen planer om å gjøre meg til kjenne selv om jeg drar på Pentagram, så jeg slipper "kåtsaftene" til necro. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Joda, Bytex. Det blir metalvors i stua til Vowels. Tidenes metalforumparty før Pentagram. Alle skal få saft av Ginecólogo Necrolamedor. Endret 13. september 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ginecólogo Necrolamedor gir ut gratis saft, jeg gjør ikke. Men jeg synes intime konserter er så jævlig mye fetere enn uintime, eller hva man sier. Kule greier! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) svettinger, the lot of you. Endret 13. september 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Joda, Bytex. Det blir metalvors i stua til Vowels. Tidenes metalforumparty før Pentagram. Jøss, det blir det ja. Nei. Jeg kommer til å vors før OTOH og Kadotus konserten, så hvis det er noen som vil komme kan de sende meg PM. Pentagram kan noen andre stå for Endret 13. september 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Min erfaring med slikt er at alle skal drikke "litt mere" og vente enda litt lengre og enda litt lengre, må få tømt denne spritflaska, vente vente, og når man endelig kommer frem er konserten halvferdig. Evt har en av gjengen lavere alkoholgrense enn andre, og henger rundt og er deppa og vil spy hele tiden. Endret 13. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå