Muggkaare Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Helvetes fitter, dere har ikke hørt Black Math Horseman! Nei. Og kan ikkje akkurat si eg føler eg har gått glipp av noe viktig etter den linken der Som Sound of Noise beskrev bandet: "Bra Amerikansk doom/drone/psykedelia med kvinnelig vokal. Stilmessig som en kryssning av nyere Primordial, Solstafir, Blood Ceremony, The Gatering og The Devil`s Blood. Selv om Black Math Horseman er noe mer sært enn de nevnte band." Faens fete saker! Endret 11. september 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kult. Men Sólstafir er faen meg R-Æ-V-A. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Sólstafir - Köld er jo konge Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg synes den er elendig. Hørte "Love is the Devil (And I Am in Love)" for noen uker siden, og trodde det var et parodiband. Men så sjekket jeg og fant ut at bandet var seriøst. Jeg døde litt inni meg akkurat da. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Sólstafir - Köld er jo konge Bifalles! http://www.youtube.com/watch?v=qTj4z4-Cq-I 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Som Sound of Noise beskrev bandet: "Bra Amerikansk doom/drone/psykedelia med kvinnelig vokal. Stilmessig som en kryssning av nyere Primordial, Solstafir, Blood Ceremony, The Gatering og The Devil`s Blood. Selv om Black Math Horseman er noe mer sært enn de nevnte band." Faens fete saker! Helt alvorlig, så syntest eg faktisk den ene låten var bra. Men så hørte eg på flere, og da fikk eg litt sånn Madrugada-følelse. Jævlig tøft å høre en låt, drit kjedelig etter 3...... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Dessverre det albummet som mangler fra Spotify. Det var dumt! Ja faktisk. Det betyr at albummet blir mindre avspilt enn hva det ellers ville blitt. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Spoitfy er for posører. Metall handler ikke om hva folk flest liker eller at andre skal lage et begrenset utvalg musikk som du kan velge i. 2 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nei. Du burde begynne å anskaffe deg kassetter og vinylplater som oss andre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg hører kun på musikk som er vanskeligst mulig å få tak i. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Spoitfy er for posører. Metall handler ikke om hva folk flest liker eller at andre skal lage et begrenset utvalg musikk som du kan velge i. Posører? Nei, Spotify handler om å ha en lettfattelig tilgang til musikk, hvor enn man er. Det betyr at jeg slipper å laste ned/rippe CD-er, kopiere de over til telefon/jobb-PC for å kunne nyte god musikk på jobb. Det gjør det også mye enklere å finne ny musikk. Har ingenting med "posering" eller annet tull å gjøre. Om musikken min er populær eller ei gir jeg egentlig faen i, sålenge jeg syns den er bra. Du burde begynne å anskaffe deg kassetter og vinylplater som oss andre. Jeg har faktisk ei vinylplate av Symphony X. Feilbestilt, men likevel. Kan ikke si at lydkvaliteten var så mye bedre enn en vanlig CD. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Enig. Man er ikke ZIKLE KEWL før man handler ZIVER! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Om musikken min er populær eller ei gir jeg egentlig faen i, sålenge jeg syns den er bra. Du ja. Ikke spotify. De driter i hva som er bra, de vil kun gi deg den musikken som er populær. Jeg hører på musikk som er bra, derfor gidder jeg ikke bry meg om et begrenset utvalg fastsatt av andre mennesker. Endret 12. september 2011 av Abigor 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg hører på musikk som er bra, derfor gidder jeg ikke bry meg om et begrenset utvalg fastsatt av andre mennesker. 2 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg har bare en vinyl, men har rundt 150 CD'er. Jeg har ikke vokst opp med Vinyl så det er ikke så nostalgisk for min del, men merker at noen Vinyler (spesielt Black Widow og Black Sabbath, har hørt veldig lite på vinyl)er mye bedre enn CD platene. Syntes det funker greit og rippe platene og legge dem over på eventuelt mobil eller pc. Anbefaler dere også btw og skaffe en cd spiller på kjøkkenet, knall bra når man skal spise. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 .... Anbefaler dere også btw og skaffe en cd spiller på kjøkkenet, knall bra når man skal spise. trengs ikke, anlegget mitt spiller så høyt at jeg kan ta meg en skitur og uansett høre musikken som står og durer hjemme. så en cd-spiller til innenfor mine fire vegger er ikke nødvendig.. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kanskje for naboene dine sin del =) ARcturus er fett, do want konsert! Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Gleder meg til Arcturus på Inferno. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Du ja. Ikke spotify. De driter i hva som er bra, de vil kun gi deg den musikken som er populær. Problemet ligger ikke hos Spotify, men hos plateselskapene. Om du har musikk du vil ha der, som ikke er der, skyldes det enten at: 1, spotify ikke kjenner til de: (send et tips, og de sjekker opp!) eller at 2, plateselskapet er pengegriske og vil ikke dele musikken sin via Spotify. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hadde ikke klienten vært RÆVA hadde saken vært en helt annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå