Astralnoise Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har blitt frelst av Sentralauroperisk "Atmosfærisk" Black Metal. Lunar Aurora, Paysage d'Hiver, Darkspace, Nordlicht, Vinterriket, etc. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Bandforslag til både kjent og ukjent metal på fransk? Liker Aes Dana, men er ikke så viktig hvilken sjanger egentlig. Men growling på fransk sparket rumpe! Agressor - Neverending Destiny Benighted Loudblast - Sensorial Treatment og Disincarnate Massacra Endret 5. desember 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nuit Noire Fransk band. Synd Nightwind ikke funker, for den er rå. Og for deg som likte Atmosferisk metal: Walknut. Har postet i tidligere tråder, men likevel. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Great. Strømmer på med god musikk nå som jeg ikke lengre har tid til å sette meg ned for å høre. Får gå over til helga. *Noterer side 92/93*. Og ja, Alcest anbefales også, men er ikke mye på BM siden - bare pur herlighet. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Blir noen sur på meg om jeg sier at Urfaust er bittelitt oppskrytt? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Blir noen sur på meg om jeg sier at Urfaust er bittelitt oppskrytt? Jeg tror man heller blir sur for at det mangler begrunnelse. Å komme med "kontroversielle" påstander uten dekning, innbyr til krangel Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Forresten, må legge til et band for mannfolk: Moonblood Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Forresten, må legge til et band for mannfolk: Moonblood Høyres meir ut som eit band for suicidale tenåringsjenter. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nile videointervju. Ugg! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nile videointervju. Ugg! Gitarane til Sanders er så jævla tøffe. Endret 6. desember 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva er det som blir ropt i Enslaved - Mardraum? Det er en instrumentalsang, men noe som blir ropt... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva er det som blir ropt i Enslaved - Mardraum? Det er en instrumentalsang, men noe som blir ropt... I følge et kjapt Google-søk er dette teksten: "Fall i flammar Fanga under is Mara rir evig Nightmare Fall in flames Trapped under ice Ridden by nightmares forever" Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Pinlig... teksten er ikke på metal-archives, så jeg trodde ikke de var utgitt. Min favorittsang av Enslaved er Heimdallr, 2:50 ut i sangen. Grimgromt! Lenke til kommentar
Athesh Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bandforslag til både kjent og ukjent metal på fransk? Liker Aes Dana, men er ikke så viktig hvilken sjanger egentlig. Men growling på fransk sparket rumpe! Blut Aus Nord må jo nevnes... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Forresten, må legge til et band for mannfolk: Moonblood Høyres meir ut som eit band for suicidale tenåringsjenter. (I ekte backstage ånd:) Wrong! Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Se filmen hos Youtube CC er så digg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 No shit sherlock! De skal starte å lage nytt album nesteår Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Pinlig... teksten er ikke på metal-archives, så jeg trodde ikke de var utgitt. Min favorittsang av Enslaved er Heimdallr, 2:50 ut i sangen. Grimgromt! Den beste fra Enslaved er Glemt. Herlig sang. Både Eld og Vikingligr Veldi er meget bra album. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Enslaved er egentlig jævli fett. Har noen plater, men har av en eller annen grunn aldri satt meg ned og virkelig hørt på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå