Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Necrosodomic Proctólogo:

Krohm er brukbare greier, har kun demoene men dem er veldig bra. Har tenkt lenge på og skaffe albumene, men har aldri blitt noe av. Må få endret på det.

Demoene er ingenting i forhold til skivene, som låter ekstremt mye bedre.

Og ja, Thorn er et jævla mesterverk! Og som om de syv første låtene ikke er bra nok, så toppes det hele med den ekstremt latterlig fete Vortex. Herre for ei skive! En av tidenes 10 beste black metal skiver noensinne, lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny Leviathan låt her også forresten: http://pitchfork.com/features/show-no-mercy/8660-show-no-mercy/ Dritkjipt intervju, men feeet låt.

Ha! Måtte bla litt tilbake her for å se om noen hadde fått det med seg, og der var du med link og greier. Jeg skjønner godt at han Leviathan-duden sjelden uttaler seg til media, for å si det sånn ... men jeg tror det nye albumet blir bra. Rallende glætt miks av Carpathian Forest og The Cure, med fin-fin parodivokal. Misantropien virker ektefølt, i det minste.

Lenke til kommentar

Ny Leviathan låt her også forresten: http://pitchfork.com/features/show-no-mercy/8660-show-no-mercy/ Dritkjipt intervju, men feeet låt.

Ha! Måtte bla litt tilbake her for å se om noen hadde fått det med seg, og der var du med link og greier. Jeg skjønner godt at han Leviathan-duden sjelden uttaler seg til media, for å si det sånn ... men jeg tror det nye albumet blir bra. Rallende glætt miks av Carpathian Forest og The Cure, med fin-fin parodivokal. Misantropien virker ektefølt, i det minste.

Har stor tro på nye albumet ja. Jeg har kun hørt The Tenth Sub og Tentacles (grisebra album forresten), så aner ikke hvordan lyden er på de utallige demoene og splitene hans. Synes hvertfall dette høres et hakk finere ut produksjonsmessig. Bitter type, sinna vokal.

Om du ikke allerede har hørt bandet anbefaler jeg deg å sjekke ut Lurker of Chalice

Lenke til kommentar

Har stor tro på nye albumet ja. Jeg har kun hørt The Tenth Sub og Tentacles (grisebra album forresten), så aner ikke hvordan lyden er på de utallige demoene og splitene hans. Synes hvertfall dette høres et hakk finere ut produksjonsmessig. Bitter type, sinna vokal.

Om du ikke allerede har hørt bandet anbefaler jeg deg å sjekke ut Lurker of Chalice

Massive Conspiracy Against All Life er soleklart best av skivene. Jævlig bra plate! De tre andre holder også mål, spesielt de to black metals-kivene.

Av demogreiene er Howl Mockery at the Cross jævlig fet. Samlis med no' demogreier.

Sapthuran / Leviathan splitten er aller, aller, aller best, med Xasthur / Leviathan på en delt andreplass med Massive Conspiracy Against All Life.

Edit: Hørte på LoC-skiva før i dag og. Kul skiva, men synes ikke den er like bra som noen av Leviathan-skivene.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...