""" Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det at det er rare folk der er da bare fett. Alltid noe å le av. Henger uansett bare med kjentsfolk, og kjentsfolk av de igjen. Knakende fett er det. jupp! Bor ikke i Oslo, men tar tog/buss ned og bor hos kjentfolk. Funker som faen, og er relativt billig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Største minuset med festivaler er at Proktologen som regel er der. Jævla kjipt at han alltid skal sjekke rektum for diverse sykdomer. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=N1UsW6sASUo&feature=player_embedded http://soundcloud.com/v-n-records/the-devils-blood-the Ny Leviathan låt her også forresten: http://pitchfork.com/features/show-no-mercy/8660-show-no-mercy/ Dritkjipt intervju, men feeet låt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Festivaler tiltrekker seg også de særeste skapningene. Nå ble jeg redd. Noen som kanskje har greid å lure meg med på Arosian Black mass. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg vil på Black Mass! Kan jeg være med? Naken. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Agalloch klare for Inferno. Faen så KNALL! Da blir det tur! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ny Wolves in the Throne Room-låt. Nå stjal jeg proktologens store ære. Fortjener å være på denne siden også. Jupp. Knallåt! Skiva har lekket gutter og jenter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Agalloch klare for Inferno. Faen så u]KNALL[/u]! Da blir det tur! Word. Også i denne tråden hvor det disktueres om en framtidig festival, skriver arrangøren: "Sunn 0))), Electric Wizard og Resonaut på Blitz, tenkte jeg." (nest siste side). !!! Endret 3. september 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Har sett det. Hadde vært latterlig fett om det lå noe i det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Drar definitivt på Sunn, EW og Resonaut om det blir noe av. Inferno frister ikke spesielt hittil, må ha fler bra band Endret 3. september 2011 av Vowels Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) jeg ble spurt om å legge ut meningen min om Forgotten Woods, for noen uker tilbake, ettersom jeg kjøpte meg noen plater av dem. Vel, etter å ha hørt litt på "sjel av natten" så kan jeg si at jeg godt kan fortsette med det! Men det er , for min del, mye p.g.a av at jeg også kan digge nyere darkthrone. det er mye det samme drivet. got me on milk and alcohol, så og si. tråkkes det i salaten nå, eller? Endret 3. september 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 god helg alle sammen btw. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hørt igjennom nye Wolves in the Throne Room for andre gang nå og må si jeg digger skiva. Nå er det bare å vente til man får kjøpt skiva og konsert i November Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Fikk tak i den gamle skiva "Grindstone" til Shining (NO). For et makeløst band! Hvorfor eksisterer det ikke mer hype rundt gutta? http://www.youtube.com/watch?v=M9kIPNeQqK0 http://www.youtube.com/watch?v=Qq8WEng-5ak Endret 3. september 2011 av LarsP Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Grunnen til at du ikke hører noe om de nå, er sikkert fordi det er en stund siden sisteskiva kom. Men da var de da hypa ganske bra, kunne jo tilogmed lese om dem i VG og Dagbladet og shäit. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Joda, de fikk faktisk litt spalteplass i forbindelse med anmeldelsene, men jeg synes alikevel at de fortjener mer omtale. Jeg kan i alle fall ikke komme på et band som har levert bedre skiver de siste par årene (uansett nasjon). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det kan jeg! TROMMELYD SOM BARE DET! Men joda, absolutt kurante saker det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 jeg ble spurt om å legge ut meningen min om Forgotten Woods, for noen uker tilbake, ettersom jeg kjøpte meg noen plater av dem. Vel, etter å ha hørt litt på "sjel av natten" så kan jeg si at jeg godt kan fortsette med det! Men det er , for min del, mye p.g.a av at jeg også kan digge nyere darkthrone. det er mye det samme drivet. got me on milk and alcohol, så og si. tråkkes det i salaten nå, eller? Nja, jeg kan ikke si meg enig med deg. For all del, jeg nidigger Forgotten Woods og er veldig glad i nyere Darkthrone, men jeg hører svært få likhetstrekk. Forgotten Woods er ren black metal, og var helt klart med på å starte hele den depressive black metallen sammen med Strid og alle de der, mens nyere Darkthrone er pur heavy metal med svært, svært lite black metal igjen i soundet. Men fett at du likte bandet. Kremband! Hørt igjennom nye Wolves in the Throne Room for andre gang nå og må si jeg digger skiva. Nå er det bare å vente til man får kjøpt skiva og konsert i November Yes, skiva høres helt monster ut. Trenger litt mer tid, men etter et par runder er jeg veldig fornøyd. Krem! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 er ikke enig i at forgotten woods er så pure... men for all del. det er litt... ja. for mye gitar-groove i forgotten woods, spør du meg. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) det er black-metal, men det er ikke så ned-i-jorda som mye av black metalen vil komme frem til. forgotten woods er tøft, for all del, minner litt om joy division, bare gitar-drevet... det er jo trommene som egentlig driver grooven i black-metal, men forgotten woods, i mine ører, er drevet mye av fet gitar.. neida. jeg gidder ikke. forgotten woods er cool as a camel Endret 3. september 2011 av Loddpenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå