Bytex Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Helloween - Walls of Jericho, noen som liker? Jauda, men det er bare How Many Tears og Ride the Sky som fester seg, og begge låtene er gjort mye bedre med M.Kiske (Live in the UK) og Deris på vokal. Er mere fan av det senere Kai Hansen har gjort: http://www.youtube.com/watch?v=VYkHnZq0Zco&feature=related Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Jeg har tidligere bare hørt en av Rhapsody sine få coverlåter, Guardians. Men nå liker jeg også I'm Alive, Future World og I want out fra de neste skivene. Kanskje jeg skal sette Helloween på en pause og finne frem noe Gamma Ray. Endret 1. september 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Gamma Ray definerte 90-talls powermetal med glans. http://www.youtube.com/watch?v=LCioCBuMNXk Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Har hørt igjennom Godspeed you! Black Empoerer - Lift your skinny fists like antennas to heaven et par ganger nå. Fantastisk album. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvis Lyset Tar Oss er best, etterfulgt av Filosofem. De som mener noe annet tar feil. Hill! Men alle black metal-skivene er helt fantastiske. Hvis Lyset Tar Oss > Filosofem > Burzum / Aske > Det Som Engang Var > Belus > Fallen. Men som sagt, alle skivene er jævlig bra. Jeg tror det var "Hvis Lyset Tar Oss" jeg hørte, jeg skal gi den en ny sjanse. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Maiden er MØKK. Smaken din er gjerne fyllt med møkk, men å kalle Maiden for møkk, medfører ingen objektiv riktighet. Å sammenligne 80-talls "emotional hardcore" band med dagens er som å kalle Venom's Black Metal for svartmetall. Venoms Black Metal er black metal ja. Helloween - Walls of Jericho, noen som liker? Klart. Knallskive i likhet med hele 80-talls diskografien til Helloween. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 JEG synes Maiden er MØKK. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 JEG synes Maiden er MØKK. Det skal du få lov til, men det var ikke det du skrev i sted Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Nei. Men nå er vel tvilen lagt til side. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 JEG synes Maiden er MØKK. Det skal du få lov til, men det var ikke det du skrev i sted Denne burde vært postet en del ganger i denne tråden: 2 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Musikksmak er subjektivt. Musikk-kvalitet er objektivt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Men det var da rimelig åpenbart at han kun sa sin mening, og hva han synes om bandet. Skal ikke være nødvendig og avslutte hver jævla post med "IMO". Døvt opplegg. Iron Maiden har vært døvt helt siden 82 og til nå IMO. EDIT: E HE HE HE HE HE HE!! Jammen glemte jeg ikke å ende setningen med IMO. Hehe! Kunne fort blitt en misforståelse her nå, ja. Men har fikset det nå. Endret 1. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jepp, så sier vi det. Også hører vi på gammel Venom istedet Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Enig! http://www.youtube.com/watch?v=uNjS449yQI8 Possessed er ei jævlig undervurdert og fet skive. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Helt kurant, albumcoveret er hvertfall jævelig stilig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Drøyt fet skive. Synes både den og At War with Satan får for lite oppmerksomhet. Tror jeg setter begge de like høyt som de to første. Krem! Vowels: Fet signatur! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Venom generellt er ganske undervurderte. Mange ser på dem som en dårligere versjon av Motorhead. Selv Lemmy mobbet dem på 80-tallet med å si at "they try to play fast like us, they're just shittier at it". Som et lite spark til at trommisen ikke alltid holder takta live. Men han har i ettertid sagt at Venom hadde sin greie og sine fans og respekterte det de gjorde. Og mange vet bare at de har en sang som heter Black Metal, men aldri hørt den eller hørt noe annet. Venom rundt midten av 80-tallet var kanon. Combat er en av mine yndlingsskiver. Og Combat tour var fantastisk. Har en DVD der den er godt dokumentert. http://www.youtube.com/watch?v=ZojdZGkojas Denne har inni helvete epic intro. Mange band har coveret Withing Hour. Slayer og Machine Head bl.a. Mantas var riffgud uten sidestykke, og han leverer en perfekt solo midt i også. AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall hell's breaking loose! Endret 1. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ny Wolves in the Throne Room-låt. Nå stjal jeg proktologens store ære. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ingenting å klage på der. Ser ut som at det blir en god høst/vinter på konsertfronten for min del. Først Pagan's mind, deretter Vreid + Einherjer + Kampfar i november før jeg avslutter med Opeth i desember. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Siden vi snakka om Venom, her er noe jeg dumpa over mens jeg youtubet.. http://www.youtube.com/watch?v=cZyv3mYwvdM Ganske heftig vil jeg si. Helt ukjent band for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå