Bytex Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Evt bare sjekk ut en av konsert-platene, der får du "best of". No Sleep till hammersmith er klassiker av den gamle skolen. Eller en av de nyere DVD'ene for mere recent materiale + oldschool. Endret 29. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Og Road Crew, selvsagt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=8UQg6GyyEEU&feature=related Jævla fet video, og de covrer låta som jeg aldri hadde trodd jeg skulle få høre den. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Virker som han er like mye opptatt av det rundt Burzum som selve musikken. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Woho, ny Archgoat EP kommer. http://www.blackscaped.de/CDs/Archgoat-Heavenly-Vulva-Christs-Last-Rites::45068.html Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Nice! Kremband! Forresten, helvete så fet den "nye" Beherit-skiva er. Drøyt fet! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Forresten, helvete så fet den "nye" Beherit-skiva er. Drøyt fet! Har enda ikke fått hørt den, bestilt og greier. Litt i samme gate som The Oath eller? Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Det stemmer bra. Stygg og jævlig. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Flotte greier. Når vi først er inne på skranglete band, fikk Nihilist LP + Entombed demoen i dag. Skal settes på nå, lekker utgivelse Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Håh, fett! Burde helt klart gå til anskaffelse av den selv. Har sagt det før, og sier det igjen; Nihilist samlisen er tidenes aller beste death metal utgivelse. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 De jeg virkelig setter pris på av Motörhead så langt er Iron Fist, Overkill, Don't need religion, Just cause you got the power, Damage case, Sweet Revenge og Speedfreak. Føler det ikke har vært så mye snakk om bandet, men så er det så gammelt at det kanskje var ferdigsnakket før jeg ble født. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 What ya say? http://www.youtube.com/watch?v=8ShNNz3KxNU Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) De jeg virkelig setter pris på av Motörhead så langt er Iron Fist, Overkill, Don't need religion, Just cause you got the power, Damage case, Sweet Revenge og Speedfreak. Føler det ikke har vært så mye snakk om bandet, men så er det så gammelt at det kanskje var ferdigsnakket før jeg ble født. Vel, de har jo egentlig ikke gjort noe særlig merkverdig siden 80-tallet, i motsetning til andre 80-talls band som Saxon eller Iron maiden eller Metallica, så de er litt "underground" igjen. Men ironisk nok var det Motorhead som hjalp både Maiden og Saxon med å komme ut til folk. Saxon's store gjennombrudd var når Motorhead inviterte dem med som support act i 1980, da var MH allerede superstjerner. Og Motorhead var banebrytende, det var masse engelske heavy metal band, men INGEN hørtes ut som Motorhead med sin lynkjappe thrasha metal. De andre var mere bluesbaserte band. Endret 30. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Hva tror du SoapMaker? Endret 30. august 2011 av SirUstinov Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 (endret) Unearth? Høres ut som In Flames light. Vedder på at de er svenske eller finske? Endret 30. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 De er amerikanske og spille ræva metalcore. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Beste bandet 4ever, som bare blir bedre og bedre for hver skive. Jeg sier ELSK<3<3 og digger brutalit eten de har i mange partier som kommer når de ikke spiller fine for å lage puste rom til. UNEARTH <3 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Trommene er jo bare ren EARGASM <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå