Vowels Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har den på cd, men aner ikke hvordan jeg ripper over til flac og legger ut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hardware-nettverket har en guide på hvordan man gjør det. Ta en google og finn ut. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 http://www.exactaudiocopy.de/ EAC er vel det mest brukte til lossless ripping av CDer Lenke til kommentar
2ore Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Sendte en PM med link til flac. Anbefaler forresten alle her i tråden til å bli medlem av what.cd. Du finner sånn ca. alt der Endret 23. august 2011 av Crippled Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Trenger invite der eller? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ble tipset om Agalloch her om dagen og jeg likte det godt, noen tips til lignende band? Hvis du har pløyet gjennom hele Agalloch discografien på et par dager, bør du bruke litt mer tid på det. Lignende band finnes ikke. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jo. Nevnte Gallowbraid har veldig, veldig mye av det samme. Fant også et annet band for en stund siden, men var hos noen andre da jeg oppdaget bandet, så har ikke fått sjekket det ut nærmere. Men satt og trodde jeg hørte på en ny Agalloch-låt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ble tipset om Agalloch her om dagen og jeg likte det godt, noen tips til lignende band? Hvis du har pløyet gjennom hele Agalloch discografien på et par dager, bør du bruke litt mer tid på det. Lignende band finnes ikke. Har bare hørt Ashes Against The Grain og The Mantle, så er vel ikke ferdig med de. Men jeg likte absolutt hva de gjorde på de platene! Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Uten tvil bandets to dårligste fullengdere, uten at de er dårlige av den grunn. Men Marrow of the Spirit (deres absolutt beste) og Pale Folklore (nest beste) er så ufattelig mye bedre. Alle som mener noe annet tar faktisk helt feil. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det lover jo bare bra om jeg likte de dårligste da. Forhåpentligvis er de andre bedre, eller så har jeg dårlig smak. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Liker The Mantle og Pale Folklore best. Nyeste har jeg ikke hørt enda e: Kjøpte meg Drugged SS tapen i dag, greit fet hardcore. Anbefales Endret 23. august 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg likte også Pale Folklore og The Mantle best, men det var kun til jeg fikk hørt inn den siste. Et gigantisk mesterverk! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ble tipset om Agalloch her om dagen og jeg likte det godt, noen tips til lignende band? Hvis du har pløyet gjennom hele Agalloch discografien på et par dager, bør du bruke litt mer tid på det. Lignende band finnes ikke. Har bare hørt Ashes Against The Grain og The Mantle, så er vel ikke ferdig med de. Men jeg likte absolutt hva de gjorde på de platene! To glimrende skiver. Ting tar virkelig av på Marrow of the Spirit. Mange gode EPer har de også. Og det beste er at dette bandet bare vokser og vokser. Uten tvil bandets to dårligste fullengdere, uten at de er dårlige av den grunn. Men Marrow of the Spirit (deres absolutt beste) og Pale Folklore (nest beste) er så ufattelig mye bedre. Alle som mener noe annet tar faktisk helt feil. Du tar selvsagt helt feil. Ingenting Agalloch har laget er dårlig, og dermed kan ikke det ordet brukes om noen av deres skiver. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Jo. Nevnte Gallowbraid har veldig, veldig mye av det samme. Fant også et annet band for en stund siden, men var hos noen andre da jeg oppdaget bandet, så har ikke fått sjekket det ut nærmere. Men satt og trodde jeg hørte på en ny Agalloch-låt. I stand corrected. Har hørt om mange band som skal "ligne" Agalloch, aldri blitt spesielt imponert. Men denne gangen var det faktisk ganske så autentisk. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Trenger invite der eller? Jepp, men kan også bruke denne sien for å ta et relativt lett intervju som varer i ca. 30 minutter. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Var medlem av både Oink og What, men mista rett og slett "lysten" på hele greia. Kan fortsatt rippe til Flac osv, men orker bare ikke sette meg inn i alt igjen for det intervjuet. Må ikke vite alt som står der for å være et godt medlem av what. Endret 23. august 2011 av SirUstinov Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Noen andre som skal på Hole in the Sky isåfall, send en PM med nummer så kan vi ta en øl eller noe Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=PMX1c6ItPsQ Oh yes. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Haha, nice! Satt og hørte på skiva før jeg stakk til byen i dag. Må ha vært første gangen på fem år eller noe. Fet skive! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dritfet skive. Bedre enn alt under Judas Iscariot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå