Programvare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 noen som har en formening om turisas?? jeg synes de er helt kule De er diskutert hundre ganger her. Skamfett band uansett! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) South of Heaven. Lørdag 29. mars. Melechesh, Goatwhore, Sickening Horror spiller også til dans. Where? (Betong) Endret 5. desember 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (Betong) Greit nok! Har faktisk aldri hørt om South of Heaven før. Er det et bra lokale? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (Betong) Greit nok! Har faktisk aldri hørt om South of Heaven før. Er det et bra lokale? Aner ikkje. Det er et månadleg(?) arrangement på Betong. Dei har hatt eit drøss med knallkonsertar der. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Aner ikkje. Det er et månadleg(?) arrangement på Betong. Dei har hatt eit drøss med knallkonsertar der. Fy flate så fett! Jeg kommer.. Hvor bestiller vi billetter? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Aner ikkje. Det er et månadleg(?) arrangement på Betong. Dei har hatt eit drøss med knallkonsertar der. Fy flate så fett! Jeg kommer.. Hvor bestiller vi billetter? http://youtube.com/watch?v=aI3l8j6vvec Betre! Ganske så happy og spesielt dette Melechesh, men dei to fyrste platene er faktisk ikkje så ille. Endret 5. desember 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 http://youtube.com/watch?v=aI3l8j6vvec Betre! Ah, for all del ikke dårlig! Men jeg ser virkelig ikke hvor billettene bestilles. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 http://youtube.com/watch?v=aI3l8j6vvec Betre! Ah, for all del ikke dårlig! Men jeg ser virkelig ikke hvor billettene bestilles. Kan sikkert kjøpe i døra. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan sikkert kjøpe i døra. Da satser vi på det! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Billetter blir lagt ut senere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som gidder å ramse opp alle instrumental-sangene til In Flames? Hører på Whoracle nå, og det skal godt gjøres å lage noe vakrere. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg blir gal snart. Uansett hvor mye jeg prøver hører jeg to forskjellige versjoner av lyrikken på "The Apostle In Triumph" av Opeth - hver gang. (3.48 ut i sangen) Den jeg hører: So Judah fucked it up. Det som blir sagt: In solitude I wander. Utrolig at det er mulig for disse to å ligne så mye. *LER* Artig å lese ting man tror det kan være/høre ut som og deretter høre på det selv.. Forøvrig en fantastisk sang. En av mine favoritter av Opeth. Orchid har ikke fått den oppmerksomheten den fortjener i forhold til de andre albumene. Helt enig. Spør du meg er Orchid og Morningrise de beste Opeth-albumene! Liker veldig godt stilen de hadde før. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som gidder å ramse opp alle instrumental-sangene til In Flames? Hører på Whoracle nå, og det skal godt gjøres å lage noe vakrere. Dialogue With the Stars Dreamscape Man Made God Det er de jeg kommer på som er verdt å høre på. Dreamscape og Dialogue er de to beste. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tusen takk, skal se om jeg finner dem på en eller annen side nå Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Dreamscape har vokal. Pallar Anders Visa er en intrumental. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvor er vokalen i Dreamscape? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 0:43 på min versjon. Finnes det fler? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 The Wayfaerer fra The Jester Race er vel også instrumental såvidt jeg husker Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg blir gal snart. Uansett hvor mye jeg prøver hører jeg to forskjellige versjoner av lyrikken på "The Apostle In Triumph" av Opeth - hver gang. (3.48 ut i sangen) Den jeg hører: So Judah fucked it up. Det som blir sagt: In solitude I wander. Utrolig at det er mulig for disse to å ligne så mye. Jeg har det samme problemet, bare med The Drapery Falls. Jeg hører: Trembling badgers made my way Det blir sagt: Deadly patterns made my wreath Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 0:43 på min versjon. Finnes det fler? Min er stum, og jeg har to versjoner fra to forskjellige album. Sikker på at din ikke er feiltagga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå