Bytex Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jau, jeg så dem med Dio på Heaven & Hell-turen for noen år siden. Fantastiske musikere. Og Ozzy i tillegg blir bare enda kulere. Er så moro å se Geezer Butler på scena, han bare rusler rundt og EIER, som at han vet han er The Guitar God og trenger ikke hoppe og fjase rundt mens han spiller. Endret 16. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ozzy har tapt seg. Men Sabbath er nå Sabbath. Uansett, CRAFT - VOID!!!!!!!!!!!!! Herre min ultrazebra så jævla fet! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen her som har hørt noe særlig på The Human Abstract? Fant nettopp ut om dem. Fantastisk band. Likte spesielt den siste plata, "Digital Veil". Likte de to første albumene til THA, men klarer ikke den nye vokalisten og det ødela det siste albumet for min del. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ozzy er ikke så gammel og surrete på scenen som han er i tv-serien. Tror de gjør ham litt ekstra "gammel og dum" for TV'ns skyld. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Her er et par unge, trivelige, up-and-coming karer: Fra venstre: Dan Spitz(?), Scott Ian, Charlie Benante, Steve Harris, Joey Belladonna Endret 16. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ozzy er ikke så gammel og surrete på scenen som han er i tv-serien. Tror de gjør ham litt ekstra "gammel og dum" for TV'ns skyld. Virker jeg som en som ser på TV-serien? Går den forresten enda? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Neh de ble lei av å leve sammen med kameracrews. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg var redd beina hans skulle knekke når han hoppet på scenen. Neh de ble lei av å leve sammen med kameracrews. De ble vel kasta ut når de hadde fått det femte badebassenget sitt. Kommer straks en ny seson når de skal pusse opp badet. Endret 16. august 2011 av Abigor Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen her som har hørt noe særlig på The Human Abstract? Fant nettopp ut om dem. Fantastisk band. Likte spesielt den siste plata, "Digital Veil". Likte de to første albumene til THA, men klarer ikke den nye vokalisten og det ødela det siste albumet for min del. Synes det var helt motsatt, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Da er alt booket og klart for Arosian Black Mass! Stiller selvsagt i rosa skjorte. Skal følge opp Ulver-suksessen og kjøpe ICE. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noe annet ville vært en skam. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Da er alt booket og klart for Arosian Black Mass! Stiller selvsagt i rosa skjorte. Skal følge opp Ulver-suksessen og kjøpe ICE. Det slår ikke rosa one-piece akkurat. Metallfestivaler tiltrekker seg de merkeligste folk. Hva ser du frem til på plakaten? Endret 16. august 2011 av Abigor Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Mare og Behexen (selv om jeg har sett de før). Toppen blir selvsagt One Tail, One Head. Og eventuelt det siste bandet som skal annonseres. Håper på Urfaust (kommer vel aldri til å skje) eller Dødsengel. Endret 16. august 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Gjerne 'Dødsengel' ja, fikk jo ikke med oss stort av konserten dems i Trondheim For meg så blir det uten tvil Mare som blir høydepunktet, for at enormt band og se live. http://www.youtube.com/watch?v=8M7_MA9lO0k Mest stemnigsfulle konserten jeg har sett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Urfaust hadde vært insane! Et av de banda jeg ser mest frem til å se live (kommer til Norge i 2012, i alle fall). ABM blir bra. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 ABM blir bra. Kan jeg bli med hvis det passer? :----D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 JA. Ice brudders. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ser mest frem til Sons of Fenris. Jævlig spent på hvordan dissa franskmenna er live. Elsker det lille de har gitt ut. Blir selvsagt kult å se de andre og. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Black Flames of Blasphemy pt. II har rimelig fet line-up også. ROTTING CHRIST (GRC) - Exclusive Old School show MORTUARY DRAPE (IT) REVENGE (CA) GOATPENIS (BR) BEHEXEN (FI) MANIAC BUTCHER (CZ) SATANIC WARMASTER (FI) MARE (NO) PSEUDOGOD (RU) KADOTUS (FI) ONE TAIL, ONE HEAD (NO) ANAL BLASPHEMY (FI) PHLEGEIN (FI) SODOMIZER (BR) SIGN OF EVIL (IT) Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Helt rå line up ja. Litt lenger til Helsinki. Men hadde kanskje vært verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå