Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Cafe 3B har jo gull tidvis, er ikke så verst lokale/ølpriser heller. Fru Lundgreens har også konserter hver helg, der er dog lokalet ikke helt optimalt for metall-konserter, for å si det slik. Byens mest rocka dame har imidlertid veldig hyggelige ølpriser (her kan man få seg en halvliter for under femtilappen på hverdager). For å si det sånn, dersom du liker metall blir Lundgrens fort en stampub. Hyggelige folk, hyggelig musikk, hyggelige priser. Steike. Rene kinderegget. (Forbehold om at Lycan er STERKT uenig, men dette var min mening, ikke hans) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Aldri sett noen fine annonseringer derfra, men skal ta en titt. Når du sier metal, er det noen genre som går igjen? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Litt diverse, egentlig. Men det er ofte litt mer ukjente band som spiller der, men de holder ofte høy kvalitet. Skal jeg dele opp på noen måte, vil jeg si at Lundgrens holder seg mer på ekstrem-fronten med death, hardcore og trash, mens 3B kanskje holder seg litt mykere, med litt mer stoner/lett trash. Det var konsertene. Lundis sitt musikkbilde ellers er variert over hele fjøla. Det er vanskelig å sitte på Lundis og ikke like en eneste sang som blir spilt i løpet av en kveld. Mye metall - tidvis er Aftermath-guru Haavard Holm innom og snurrer plater (OBS: Når Bon Jovi kommer på er det stengt). De har også omtrent alt du spør etter, og tar requests. Finfin plass. Endret 10. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Lite bm, altså. :< Kan jo ta en kikk. Er det bare Dahls de selger eller har de også øl som smaker godt? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Lundis har Dahls/Kilkenny/Guinness på tapp og Carlsberg på flaske. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Holder meg langt unna slike metal-utesteder så lenge det ikke er et spesielt bra band som spiller. Listepop som gjelder når man er ute Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Lundis har Dahls/Kilkenny/Guinness på tapp og Carlsberg på flaske. Da skulle jeg vel overleve. Holder meg langt unna slike metal-utesteder så lenge det ikke er et spesielt bra band som spiller. Listepop som gjelder når man er ute Man down! 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kan godt overleve listepop de gangene jeg dra på byen, men når de skal spille det så høyt at man ikke hører hverandre når man roper blir det for jævlig. Men hørtes ut som at Trondheim har flere plasser som ligger tettere opp til min snak, så det tror jeg nok blir bra. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det er forresten også en av Lundis sine styrker; Musikken er høy nok til at du ikke hører nabobordet, men kan snakke med de du er med uten å rope. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ildjarn er FETT! Ja! Liker det meste, men det er liten tvil om at Hardangervidda er best, med Strenght and Anger som en god #2. Begge skivene er vilt bra. Hardangervidda er nydelig, og Strenght and Anger er breial som faen. Herlig produksjon. Kremskiver! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Rockin i Oslo er jævlig på volum. Greit nok, det er litt kult at de spiller alt fra Iron Maiden til Dimmu der, men det skal være så sabla høyt at folk sitter og brøler i øret til hverandre rundt bordene. Liksom "hai bar folks, vi er på en pub, ikke på en konsert." En liten funfact: Ei venninne fant ut at Stian/Shagrath ikke liker å bli kalt Stian "på byen" av fremmede, fordi han vil skille mellom artisten og privatpersonen. Endret 10. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ender ofte opp på Rock In selv, og lyden er jo helt krise. Samme gjelder musikken de spiller. 98% er jo ren dritt. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Se hva jeg fant på babblermouth (min uth.): On his side project with PORCUPINE TREE mainman Steven Wilson: "We've written six or seven songs. We have a record deal and it's coming out next year. But we don't have a name, really, for it. I guess we'll have to come up with a name. We want something slightly more creative than the WILSON ÅKERFELDT PROJECT. It's grindcore, highly influenced by 'Scum' from NAPALM DEATH. (laughs) Well, sometimes it sounds like [OPETH], because when I'm singing it sound a bit like OPETH, I guess, and when he's singing it sounds a bit like PORCUPINE TREE. It's… I don't know. It's good! (laughs) The project is just the two of us, but we did hire a string section." http://www.youtube.com/watch?v=XY-KOUfQ8T8 Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Blir sikkert dritdårlig. Så positive vi er i kveld da. Men seriøst: kan du overhodet se det for deg? Jeg klarer det ikke helt. Steven Wilson goes grind? Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har ingen problemer med å se det for meg, nei. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Har ingen problemer med å se det for meg, nei. Kanskje du har bedre fantasi enn meg? Tror nok jeg kommer til å kjøpe den. Disse to sammen må jo nesten bare bli knallbra. Og kom ikke å si at du ikke liker Opeth. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Jeg liker Opeth. Det vil si, alt fra 94 til og med 03. Alt etter er heltflaut. Edit: Synes også Åkerfeldt har tapt seg som vokalist. Er rett og slett blitt dritkjip. Både renvokalen og deathvokalen. Endret 10. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tror det kommer til å bli ræv. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Enda en ny sang fra Anthrax nye album, som kommer i september. Syns den var helt grei. http://www.youtube.com/watch?v=TT76uz21TNg&feature=channel_video_title Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå